Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, April 19, 2011

diam xdiam..akhirnya

akhirnya....dalam diam xdiam....
hari nie..saat ini dan ketika ini.....genap usia 2 tahun purplelicious-love....



*ehsan mr google*


aku bermula dengan N3 nie..



dengan tajuk testing testing....



xda pun orang like..huhuhuhuhuhu
kakakakakak bajet nak soh orang like jerk kan.. :P





nasib baik ada jugak orang nak komen walaupun 2 orang jerk..
kekekekekekkekekek...pasrah la kan...


aku berniat nak buat giveaway sempena 2 tahun aku berblogging nie..
so nantikan kemunculan giveaway dari aku nyek...eh tapi ada ke orang nak join nie..huhuhuhu
nak buat contest cam xtaw nak buat contest apa...so better buat giveaway jerk la kan....
easy rhb skit kan......
so kengkawan semua nantikan kemunculan giveaway dari pepel bonda amani nyek....

























12 comments:

-oP_ida- said...

appi anibesari BLOQ PEPEL wahh DUA TAHUN dh.....teruskan PERJUANGAN erk.....

ratusiput said...

byk tol date special bulan april ni ye...good2...copek skit buat GA...merenyam dah ni..

Mimy Hamid said...

testing ko berjela nok...haha..akhirnya 2 yrs..teruskan yer...aku salah sorang pembaca nya

ieda said...

eppy bday 2 uuuuu purplelicious love blogspot ! ...

eppy blogging dik ..
nak buat GA .. akak nak tempah org pertama joint .. ekekkeke :))

qellissa said...

Happy birthday to pepel blog!!!!nah amik kek ni tipu..hihhihihi...

Eye_nee said...

rasa gementar sgt dah ni...kakitangan sumer gigil hoke..dgr GA....excited nak tahu GA tu...

intan_blur said...

tahniah beb..sat g aku kasi award kat hang a..hahaha..dr ko xde ank..smpi la ko ade ank.. ;)

Dee said...

happy anniversary yg ke 2 tahun ye..terus berblogging..jgn putus asa..

mekchu said...

entry awal2 pun dah kuat 'membebel'.. patut lah skang lagi maha dahhhhsyat... hehehe..

sila kan buat... sapot!!

Softtouch [Hanim] said...

tahniah ieda...sebab dah 2 tahun dah berblog..smeoga terus aktip berblogging...

mummysyafie said...

happy anniversary blog pepel..semoga pepel n cun selalu

encikReza said...

sebaya la kita!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails