Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, April 1, 2011

jangan baca..aku kata...

haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pekaba semua????????


mood hari nie.. = hapie....sebab next week nak balik kampung....jalan2 kat penang.....

minggu yang sangat stress dan membizikan tuk aku minggu nie..
banyak sangat N3 yang aku dah tertinggal huhuhuhu...
baru dapat BW kat separuh umah kengkawan...
ada lagi 3/4 yang masih belum aku tawaf nie..huhuhuhu...


eh korang ingat x..hari nie hari apa???

xingat....

btoi xingat....


ala ingat la....

please..please...kamo tolong ingat...


xingat jugak..

meh sini aku tolong ingatkan..*eh dah macam tajuk lagu AR jerk..*



V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V


V

APRIL FOOL.......

llalalalalalalalalallalalalalalalalalalalalalala
dah lama xbuat APRIL FOOL nie..dulu masa zaman sekolah dulu...memang aku adalah ratu mengapril foolkan orang...
tapi bila kena kat diri sendiri...
wkakakakakakakaka aku amuk satu sekolah.. :P


last but not least...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|





kekekekekkeke mengapril foolkan dedi letak gambar dia tido yang cekci sama pose ngan anak dara dia...
konon sehati sejiwa la nie kan..
eleh...
anak dedi la sangat ko kan amani...
petang nie ko suruh dedi amik..bonda sentap.. :P




notakakikuberbunyi: minggu depan aku aku xmasuk opis....dari isnin sampai khamis...friday cuti yahooooooo.....

18 comments:

ieda said...

hahahahha jgn sambut april foooll .. nanti kite jadi foool utk ari tuuu ekekek

aaahhh suke ayat ko dikkk bonda sentap ! sbb amani jadi anak ayahanda setiap ari lalalalalal :)) padan mukeeeee elekkekekekekek

Cik Pah said...

aiyohh.. cuti lagi kamu nih.. jeles aku hocay..

bonda tak yah nak sentap skang..tunggu dia mula nak bercakap.. tgk dia panggil dedi ke bonda dulu.. time baru boleh sentap kan.

Bitt (double IS) said...

hahahahha sweet jek anak bapak tu ;)

Eye_nee said...

Tak hagak2 mmfool kan geng sekolah ko yer...nak jugak title Ratu tu..Ratu Fool la kiranya ni...

Mama Gee said...

eh eh tak teringat pun ari ni april fool...zmaan sekolah2 dulu je rajin pekena org..skrg takde dah...


selamat bercuti...lama tul cuti nih..

rasp said...

balik penang????? nak ikutttttt...
bestnya coti2....safe trip & have a great time ya sis...

ermmmm ada autopublish tak???? jgn tinggalkan daku kegersangan muahahahaa

-anidaothman- said...

balik penang...rojer keh.....kita p makan rojak tOnggek....hoyehhhh


hahahahah...sian BONDA..sebab amani LOve daddy......hihihihihi

Dilla Ady said...

pehhh...lamenye cuti...jeles2..makan angin eh eida?

chumel kan tgk laki ngan anak kite tido?

eLLy said...

Kirim salam kat Nana tanjung ;p

Nak Hadiah??? Jom Join beramai ramai ;)

Anonymous said...

ai nak balik kg esok..yahuuuuuuu

edane said...

hahahhaha mongoks... kah kah... ko memang!

So Shy Lady (SSL) said...

hahaha oooo pedajal tok laki yerr haha hepi april fool
kuikuikui

matahati-aishahazhar said...

amani tido pun cumel ye... ddy dia lagilah cumel.. ahaks... jgn marah eida..

wahida said...

gila ko, cuti lama...aku jeles nok!!

MiYOKO SuKi said...

byknye cutiiii..best tuuuu...

*terkena lagiiI**

Softtouch [Hanim] said...

sweetnya pic amani tido mngadap daddy nya...:)

mekchu said...

nasib baik x de bulu-bulu-an yang terkeluar... kalo tak, pengsan... :) lama nye tak masuk opis.. kerinduan gitu...

mummysyafie said...

hahaha...sib baik tak terkena tiz year.

nyenyak nyer amani tido ngan daddy dier

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails