Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, March 30, 2011

wah glamer aku kat blog ko nok....

nok......glemer aku kat blog ko nok...
kekkekekekeekek...tima kasih readers2 ku yang datang dari blog ina the kaki....
*nok ko jangan mintak royalti dari aku lak taw.....*



wah dari google search harus la utama kan..




hit dari puan kaki nie 8...
kekekekekkek cayalah puan kaki...
blog ko telah mempemeskan blog mak...jugak... :P



lepas tue skodeng lak keywords...
sekali...wakkakak ntah apa2 hoke..apa ingat blog aku nie taraf kedai mamak ke uollsss...
apa kelas la nak search air sirap ais......
wakakkakakkkaka so not me taw...
aku suka nescafe o jerk la...
hehehehehehheh






kepala sapa lak hang nak putaq nie...
tolong yer...walaupun mak nie muka ganazzzzzzzzzzzzzzz
tapi mak xpenah lagi dok putaq pala orang taw..
ateeeeeeeeeee ko ingat pala diorang xbayaq fitrah ke dik nonnnnnnnnnnnn oiiiiiiiiiii



sejuk hati nampak keywords dr fadilah kamsah..
leh jadi pemangkin semangat aku berblogging lagi la pas nie..
tapi tolong la search yang best2 skit..
contohnya..
cik pepel yang cute...
xpun cik pepel kuat mentedarah...*ok tue ober..:P*
paling2 xpun..cik pepel ada anak yang comel..
allalalalalalalalalalala ok2 nak bergurau pun xleh taw...



notakakikuberbunyi:xsangka aku ada jugak silent reader..heheheh anyway thanks u semua reader2 ku...tanpa kalian sunyilah goblog ku..eh cilap blogku.....keep reading k.....nanti gambar2 amani akan menyusul...*huhuhu banyak silent reader mak baca blog mak..sebab nak tengok amani jerk..uwaaaaaaaaaaaa mak sentap...*

17 comments:

rasp said...

woweeee ada SR tu...ehem ehem...

Dilla Ady said...

kepala hang aku putaq? hamboihhh...ganaznye...huhuhu

air sirap ais yu palaing mabeles la tu kt belog yu nih...

Hantu Kak Limah said...

hehehhehehe....seb baik aku lom pemes lagi...kalo tak penuh list dah.......hehehehhehehe..
rajin pepel buat search ye......

ieda said...

ekkekeke x paham ape pun yg ko cakap dikk .. adehhha awat akak blurr nie huhuh

qellissa said...

sapa lah yg cr klu kepala hang aku putaq..kelakar weh..x tahan aku gelak..wlupon rupamu ganas, xde maknanya sampai nk putaq kepala org..hihihi

mummysyafie said...

ni statistik belanjawan apa plak eida..akak tak reti sangat ni..cer citer cer citer..

sW33tdARLiNG said...

rojak mamak 1...!! kasi pedas skit aaaa

matahati-aishahazhar said...

hehehe.. jd kedai mamak lak search sirap ye... lepas ni chapati semua adalah ye..

Pepel BoNda AmaNi said...

rasp ~ kekeke malu oooo SR tegur kat FB..kekekkekeekke

Pepel BoNda AmaNi said...

Dilla Ady ~ kekekek so not me taw..air sirap... :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Hantu Kak Limah ~ kekeekkeke check dekat nuff jerk kak...

Pepel BoNda AmaNi said...

ieda ~ kekekekek dah bebel sorang2 rupanya eida nie kan kak..hehehehe

Pepel BoNda AmaNi said...

qellissa ~ kakakakak tue la kan..ai nie dalam hati ada taman..kekekeke

Pepel BoNda AmaNi said...

mummysyafie ~ hahahaahhahaha belanjawan tahunan kak..

Pepel BoNda AmaNi said...

sW33tdARLiNG ~ kakakaka sangat kan.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

rATu kEBaYA ~ hahahaha roti nan cheese satu..

Softtouch [Hanim] said...

tahniah ieda...mesti ramaikan total smeua bilangan pengunjung blog ieda...sy pun suka tengok amani n suka jgk tgk bonda dia...heeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails