Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, March 8, 2011

hari nie genap......

hari nie..genaplah usia perkahwinan aku... 2tahun....
maknanya baru 2 tahun aku melayari bahtera perkahwinan.....
masih panjang perjalanan hidup kami sebagai suami isteri....

kisah cinta kami bermula.....dari sini...

dan akhirnya..setelah pelbagai dugaan kami tempoh..akhirnya....kami di satukan...
pada tarikh 08/03/2009...2 tahun yang lepas...
kisah sepanjang majlis kahwin kami...yang penuh warna-warni..




di hari akad nikah.....
memilih tema biru putih sebagai warna tuk majlis akad nikah...
cinta kami di satu akhirnya...




memilih tema tradisional pada hari persandingan..
persalinan songket pepel menjadi pilihan...
14/03/2009 kenduri on my side...



hijau menjadi pilihan di hari sanding sebelah en shukri.. 21/03/2009





kami memilih phuket destinasi tuk bulan madu....
*masa nie....bonda amani..cekci lagi.. :P*




selepas 8 bulan melayari perjalanan sebagai pasangan suami isteri akhirnya...
yess aku disahkan mengandong...sujud syukur kepadaNYA.....




dan tahun pertama...kami memilih BANDONG tuk destinasi percutian menyambut ulangtahun pertama perkahwinan....




dan kali nie...destinasi percutian kami.....untuk menyambut ulangtahun perkahwinan ke-2....
*biarlah rasier.. :P*




semoga kehadiran amani kali akan lebih mengeratkan lagi kasih sayang antara aku dan en shukri......



*aku ingat lepas aku balik dari holiday nanti..aku nak buat contest @ giveaway sempena anniversary aku la...camna korang pikir??? ok x???*


notakakikuberbunyi: hari nie...xda N3 lain..selain dari N3 nie jerk..so sila wish sekreatif yang boleh yer...sebab aku rasa kan...sesapa yang wish sekreatif yang aku rasa...ada sesuatu menanti...

44 comments:

Kaseh said...

moga masjid yg dibina dan ikatan kasih sayang ini kekal selamanya hinngga akhir hayat ...aku doakan kebahagiaan kau sekeluarga...aminnn

Shu Shinju said...

hepi anniversary to kak yus & en.syukri..:)

moga ikatan korang bertambah utuh bak tembok besar cina..dengan kehadiran amani yg comey lote tu...hehehe...amani nak adik lagi tak??? opppsss...

waaa..amani nek kapal tebang... kalah acu tau..acu ni x penah nek kapal tebang lg tau...huhuhu...

pasal GA/contest tu... acu setuju sgt2... confirm acu join..:)

pi mana oliday ni??? men rahsia2 plak..babab kang baru tau... tapi acu rasa cam tau je kat mana...hihihi...

Ena said...

Alhamdulilillah..

Tahniah eida.. Moga kekal bahagia selamanya.. Amin..

SURIA AMANDA said...

contest? OK jerk..Lisa nak join..mood tgh merajin ni...

rasp said...

Kepak2 pong kompang berbunyi,
2 tahun sudah ikatan suami isteri,
hadirnya Amani hidupmu berseri,
insyaAllah, lepas 'hanimun' ni,
bertambah bilangan ahli famili *wink wink*
Sis, HAPPI ANNIVERSARY!!!

Cik Pah said...

happy anniversary my dear pepel n hubby.. may allah bless ur marriage n life.. amin..

mummysyafie said...

tuk kali kedua ni nak ekot boleh.. :P

eMMe said...

tahniah lu!
udah 2 tahun ya!
tahniah skali lagi dari wa
moga kekal ke akhir hayat
bulan 10 wa genap 2 tahun
same2 doakan kebahagiaan kita semua....

SURIA AMANDA said...

SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN YG KE 2..SEMOGA BERBAHAGIA....

✿ etiey erywan ✿ said...

tahniah beb... hapy aniversary

eLLy said...

Each year of marriage is very special and unique. And the soul sings anthems of love. Wish you to hear this divine music forever!

Happy anniversary !!

Eye_nee said...

"Mereka Ini Telah Ditakdirkan Utk Bersama Oleh Mu Ya Allah..Berikan Lah Kebahagiaan Buat Pasangan Ini Ya Allah...Satukan cinta mereka seindah Cinta Adam dan Hawa...Izinkan mereka menikmati Setulus Kasih dan sayang Muhammad terhadap Siti Khadijah...Sejujur Cinta dari Zulaikha Kepada Yusuf...dan izinkan lah dgn redha mu jua Ya Allah agar adik ku YUSNIDA DAN SHUKRI yg telah menyempurnakan Izin berwali dan ijab bersaksi ini kekal sebagai pasangan suami dan isteri sehingga nafas mereka yg terakhir"....Amminnn..

Hepi Anniversary Geng..semoga berbahagia selamanya...

Ati Masrif said...

Happy 2nd Anniversary eida

semoga kekal bahagia hingga
ke hujung nyawa

wahida said...

hepi anniversary my dear, ieda...

semoga perkahwinan ini kekal bahagia ke akhir hayat, korang sentiasa ceria, senyum selalu dan sentosa selamanya...amin...

ni bukan wish nak hadiah ke apa tau, aku wish seikhlas hati..

Dee said...

selamat menyambut hari ulangtahun yang ke 2 tahun..moga cinta kalian sentiasa berkembang mekar, sentiasa sesuci embun pagi, sentiasa berbau harum kasturi, sehingga tua meniti, sehingga ajal menjemput nanti..

tahniah..:)

Dilla Ady said...

hepi anniversary ye eida...

moga kekal bahagia ke anak cucu..

Eri-chan said...

ye silah buat contest...semoga bahagia hidup kau dgn en shukri dan anak2..ehem..anak2.. babe..

atty's said...

selamat ulangtahun perkhawinan utk ieda dan suami ,semoga kalian berdua bahagia selamanya.amin.

-oP_ida- said...

HAPPY ANIBESARI AKAK & ABGSHuK...

MOGA KASIH SAYANG BERTAMBAH ERAT dan diraHmati OlehNYA.......

kakchik@ella said...

Hepi eniverseri. Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Amin.

sW33tdARLiNG said...

ko pun bln 3 gak erk... tahniah!! semoga kekal bahagia ke akhir nyawa

nasaoji said...

hoooo...
bulan 11, kt 3 tahun..haha...lambat beno rasanya.. :)
moga kekal bahagia hingga akhir hayat..+ tabah & sabar dgn dugaan yg dtg..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Kaseh ~ thanks beb..insya-allah mudah2an...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Shu Shinju ~ tenkiu acu...amani kata nak adik tapi kena tunggu sampai amani leh panggil bonda dulu la..heheheh :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ena ~ macih akak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SURIA AMANDA ~ ok nantikan nyer...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rasp ~ kebabom...heheheh thanks sis..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Cik Pah ~ amin..mudah2an begitulah hendaknya cikpah...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mummysyafie ~ alamak akak ikut tuk yang ke-3 la..hehehhehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

eMMe ~ tenkiu lu..wa doakan lu jugak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SURIA AMANDA ~ tenkiu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

✿ etiey erywan ✿ ~ thanks mummy

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

eLLy ~ thanks sis....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eye_nee ~ datin ai baca komen u..terasa cam ai hantar kad kawen jerk kat u taw..malu ai..dah la hari nie period..xleh nak malam pertama...hahahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ati Masrif ~ thanks akak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wahida ~ ahhah thanks beb..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dee ~ insya-allah kak..tenkiu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Dilla Ady ~ tenkiu dear...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eri-chan ~ anak2??? ok nantikan kemunculan anak2 e2 ..:P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

atty's ~ thanks akak....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-oP_ida- ~ thanks nida....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kakchik@ella ~ tenkiu sis...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sW33tdARLiNG ~ thanks beb...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nasaoji ~ sekejap jerk masa berlalu sebenarnya kan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails