Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, March 25, 2011

bila kita hapie mari kita makan...

yahoooooooooooooo sudah hari jumaat kan....
nie bermakna esok n lusa adalah hari tuk berjalan2...eh cilap2...hari tuk beristirehat...
*rehat la sangat kan...walhal bangun pagi jerk pala otak dah ligat pikir nak g mana...:P*


sebabkan esok adalah hari cuti...hari nie nak buat tayangan gambar makanan jerk...
*sebab cable camera ku ilang...gambar cuti xleh nak transfer camno nak buat giveaway..... so story mory pasal cuti di postponed lagi...dan lagi...*


hari tue aku dapat sesuatu dari si kaseh sayang cinta terhalang



poslaju.....yang memang laju.... :P
*harus cakap bebaik pasal poslaju...ateee...B.I.L aku keja kat poslaju kan..*





ada apakah di dalam kotak puteh nie...






Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V





ada Famous Amos....
mak soka..mak soka....
korang soka dak??? soka kalu p beli cepat...





cokelet cip peberet gua niah nie...



sedap hoke...ranggup jerk....
kenyang aku hari tue...
ada makanan tambahan ...




tengok la...klu nak penghayatan yang lebih...
makan kena totop2 bijik mata...
pastue amik gambar sendiri...
hahahahahahahahahha





alamak xnampak minyak dagu lak...




hari jumaat mekap kena lite2 sudah...pakai eye-liner sudah.......



pagi bekpest makan pamos amos...
tengah hari lak...makan bekalan yang mamaku masak...
gulai ikan tenggiri...n sambal belacan.....
kalau mama aku datang umah jerk baru ada sambal belacan kat umah aku..
klu x tue...memang haremmmmmmmm la..sebab en dedi adalah xmakan velacan..huhuhu resdung katanya....nyampah mak taw....
berapa kali aku maw bilang kegemaranku adalah belacan..kenapa ko xbuat sambal belacan...



nasi harus letak kicap ye...
klu xda kicap memang xkick la nasi ku e2..




gulai ikan tenggiri....
yummy...yummy..yummy...
*kat dalam peti ais ada lagi belen ikan tenggiri nie..jawabnya nak kena tunggu sampai mama aku datang lagi la gamaknya baru termasak ikan tue.. :P*




pehhhhhhhhhhhhhhhh tengok2 nasi nie..terus rasa nak makan...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mama....bila nak mai kl nie...




notakakikuberbunyi: awal bulan depan mama aku nak g buat umrah..huhuhuhu sedey lak rasa..mama doakan anakmu di sini ye....murah rezeki selalu....



18 comments:

Cik Pah said...

lapar ..lapar..lapar...huk.huk.huk..pagi tadi bekpes ngan susu jer.. nak beli makanan dah tak sempat.. skang tak sabar sabar nak tunggu lunch.. harus kubedal banyak banyak.hehhe

-oP_ida- said...

glurpppp......bokmai laa seketoi famos amostuh..........ehehhheh

makan penuh penghayatan betoi..pejam mata--mata...hahahahhahah

Shu Shinju said...

fuhh...terangkat tgk gulai ikan tenggiri tu....

MiYOKO SuKi said...

uisshhh..sedapnye pames amos tuuu...

sedapnye gulaii....
kroh..kroh..
lapo giler niii....

satg, nk g cari pames ames gak laa...

Mama Gee said...

mmg terbek famous amous tu...eh rs nk pi carik kat alamanda je tgh hr ni...

So Shy Lady said...

oloh...femes amos tu mmng slalu jadi rebutan akak n hb..huhuhu

t.lunch lg nih...haisyh jelesnye nengok org mkn smbil pjam mt tu...;P

Lieyan Chantek said...

nak skett famous amos tue... !! Sobbbss!! kat sini tak de weii!! kempunan hero kat lam pewut aku nih.. sobbss!!!

wahida said...

ko ni mcm laki aku lah...mkn apa2 semua nak kena letak kicap...tak paham aku...huhu...
tapi nasib laki aku feveret sambal belacan...

Eye_nee said...

lapor..lapor...lapor...dah tak boleh berdiri dah ni...kaki dah gigil...akk tak bekpesssss..ko tunjukan gulai ikan tengiri pekat likat...rasa cam nak jd Hantu Limah..boleh terbang kat ko...

Kaseh said...

bahaya betol la aku ada kawan2 suka makan nih..abeh kelaut diet aku waakakka.. skang aku teringin kari ikan tuh...adehh..

eMMe said...

wa lapar laa...tak leh tgk kari ikan, menggeletek minta lu suap kan, sampai pejam2 mata wa bile lu suapkan, hahhahahaa....

SyaNa said...

fuyooo mengancam kari ko tu
aku kalo mkn lauk kari wajib lawan ngan kicap
br kick

rATu kEBaYA said...

aduhai ieda.. lapar balik akak tgk gulai ikan tengiri tu.. mendera perasaan betullah

ieda said...

adehh sedapppnya .. yg amoes2 tuu x heran .. ecehhhhh .. tapi x tahan gulai ikan tenggiri tuu bhg kaki laksss eh2 silap ekor lak tuu ekekke yumx3 .. huwaaaaaaaaaaaaaa

Yatie said...

KALAU ADA NASI DAGANG.. TERANGKAT NIH PEKENA DGN GULAI IKAN TENGGIRI

sW33tdARLiNG said...

aku tak jeles kat biskut tu... aku jeles kat bulu mata ko yg lebat tu...

Dilla Ady said...

tak penah makan sekut nih..jakun seh..

kalu dapat makan nnti nk buat totop2 mata cam eida nih la..baru la feel kan?hihihi

Softtouch [Hanim] said...

bestnya bwk bekal mama masak...kari ikan tenggiri tu...sedappppppp...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails