Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, March 14, 2011

kita bako...kita bako...kita bako...

sapa terror...tue lirik cita apa??? cecite..cecite...... :P
hahahaha kalau amani pandai bercakap..dia pun pandai jawab....

ateeee hari2 bonda dia dok ngadap cito kak limah jerk....
sampai dah xtakut budak tue...hari tue kan men takut tengok kak limah..nangesh...hahahahaha
cuuwweeett cam terror jerk antu tue apa kan...


menu lunch aku sebelum cuti last week....



ikan kembung bakar nie aku yang punya...
yummy..yummy....tapi kalau dapat sotong bakar cam kat bellamy tue lagi mabeles...



ikan pari bakar....my gurl prenz punya...




lala masak sambal.....nie menu opismate aku...



aku amik kerabu mangga ngan sambal belacan..
ya amat pedas hoke...
pehhhhh sambil menaip nie pun kecur liur tengok kerabu mangga.....hampeh btoi



notakakikuberbunyi: sahabat bukan tuk di khianati bukan untuk di banggakan..tapi untuk menghayati maksud sebenarnya.....

19 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Tahniah Ida..masin mulut ko Dik dapat jugak kat ko kain pepel tu..Cepat jenguk blog kak pah

-oP_ida- said...

glurpppp...
kerabu mangga, ikan bakaq.....leh makan nasik sampai dua kalI tambah CAMginik..ehehhe

suka notaKAKI BErbuNyik

Ena said...

tahniah eida..
hang menang GA kakpah.. cer p tengok skrg.. ngeee..

Shu Shinju said...

aduhai...menjeje air liur acu tgk ikan bako.... nyum..nyum...

Dilla Ady said...

arghhh...terliur tgk okeh!

eh...cunnye berbaju kurung..slim btul la eida nih!

eMMe said...

pari bakar lame tak makan! wa bako lu!hehehehehe...

SURIA AMANDA said...

sangat bestttt......oh tidakkkkk...

Eye_nee said...

kembung bakar itu sgt menguji sejauh mana ayaq liuq akk akan meleleh....kerabu & samba mamba blacan itu sudah cukup enak bergandigan dgn Ikan bakaq tu...

Dee said...

rindunya nk mkn ikan bakar bellamy..huhuhu..

ratusiput said...

teringat ikan bakar umbai...huuhhh...air liur dh leleh paras lutut ni...

mummysyafie said...

wah..sedap sangat ke..akak tengok dah terliur. cecah ngan kicap pun sedap ni

♥MAMASYAZA♥ said...

akak suka pari bakar tu...fuhhhh besttttt

Eri-chan said...

dah lama tak mkn ikan bako

ieda said...

adoii cedapppya .. aduhhhh :)

Softtouch [Hanim] said...

pergh.....ikan bakar tu..sy suka ikan keli bakar..manis2 rase dia..

cun lah ieda pakai bj kurung..hehehehhe klakar lah en shukri ada2 je dia nk perli awk kan ieda...

sW33tdARLiNG said...

oh no!!! my kerabu mangga... ko bg aku sebakul pun, aku boleh makan kerabu tu ganti nasi

PutRee SeJiNjaNg said...

ko ni buat aku teringin lah yunk..ikan bako tu aku nak sikit arr...huhuh

Mimy Hamid said...

cecite cecite....aku pun makan ikan bakar gak..tak jeles...hehehe siap ko nanti aku tunjuk gak kat blog..hehee

NeenaAnuar said...

lauk yg simple itu lah yg paling sedap kan beb!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails