Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, March 17, 2011

dengan ini....

selamat petang semua.......
walaupun berat tuk aku menerima apa yang berlaku...
tapi atas nasihat korang2 semua....
aku kuatkan semangat tuk teruskan kehidupan nie...
life must go on kan....

hilang seorang....bertambah 10 orang... *cewaaaahhhhhh vajet sangat kan...lalalalalal*


komen2 korang semua buatkan aku sedar....
manusia..rambut sama hitam..tapi hati lain2 kan...
salah kita selalu orang nampak...tapi bila salah sendiri....


kawan boleh cari..bersepah2 kawan...tapi sahabat...teman...1 dalam 1000....





airmata xkan mungkin membasuh hati yang terluka...
bila kita menganggap sahabat e2 sebagai teman sejati...
tapi akhirnya...salah..ye terlalu besar kesalahan e2...





demi korang sahabat2 alam maya aku yang sentiasa menyokong aku..
walaupun ada antara kamu..kamu semua yang xpenah lagi bersua muka dengan aku...
terima kasih sahabat alam maya ku...




terimalah ciuman maut dari aku...
hahahahaha muncong xhengat taw....
walaupun ropamu tidak ku kenal...tatapi lobang idungmu..tatap menjadi pojaan hatiku...
lalalalalalalalalalalal




nie aku yang sebenar....
ceria dan hapie sokmo.....
hoke..hoke...mulai hari nie...aku nak isytihar...tiada ikatan antara kita...
lalalalalalalalallala
kau dengan cara kau..aku dengan cara aku....



notakakikuberbunyi: bukan aku sorang jerk rupanya antara sahabat dia yang dah terkena....tapi biarlah antara kami ja yang taw kenyataan sebenarnya.....aku xkan sesekali memburukkan dia dekat sahabat2 yang lain..sebab dia jugak satu ketika dulu penah menjadi sahabat aku...biar muka buruk..jangan hati pun buruk kan...lalalalalalallalala..


25 comments:

✿ etiey erywan ✿ said...

argghhh pedulikan dia. maknanya dia bukan yang sahabat baik u lah kan. kalau dia betul sahabat baik u, tuhan mesti dekatkan kamu berdua.. huahuhau

p/s pernah terkena macam ni. sampai sekarang tak nak kawan dengan org tu lagi. serius sakit hati sebab dia memang jahattttt!

Cik Pah said...

yezza.. u go girl..persetan kan budak tuh..

wah..eksklusif entry ini.. ada air mata ..

fiza said...

Auwwww...betul² senyuman maut, nangis² pon masih bley senyum, macam tu lah...happy selalu even hati tak happy.

Tak per, 1 kwn hilang...beribu kawan yg datang...kawan alam maya kan ramai ^_^

Fieza79 said...

alahai kenapa tu..apa2 pun rileks je ok...hidup harus ceria ok...

Ena said...

BETUL TU LIFE MUST GO ON..

MUAHHH JUGAK.. ;D

Joy said...

be happy n senyum sokmo..kita berkwn pada yg sudi n ikhlas ;)

SURIA AMANDA said...

hurm...mcm tu la akak Lisa...life must go on..biarkan dia..sok2 merangkak dia cari akak..huhu

rATu kEBaYA said...

sabarlah eida...

senang kita sendiri ni.. tak yah nak fikir apa yang diorang rasa..

Eye_nee said...

clap..clap..clap..clap...finaly i get back my real and the originality of Budak Pepel....be strong ok dear...u'll find jalan utk sembuh nnt...trust me....

eMMe said...

kita kawan, tak mo lawan~ wa, lu tetap kawan, walau hanya lubang hidung jadi pujaan, hehehehe...

SyaNa said...

go acik pepel!!!
*iman ckp*

ko aku pn sebak tgk gambar ko nangis
kuat ok!!

A D I A said...

1 prgi 10 mari. be strong. hadapi dengan senyuman.

psst, siapa ni beb?

Mama Gee said...

turut merasa sedih..sbb pernah ada gak pengalaman mcm ni...huhu....niat ikhlas nk berkawan...tp bila persabahatan yg dihulurkan tu tak ikhlas....serik rs...

baik takyah ada ramai kawan...biar sedikit tapi betul2 bergelar kawan/sahabat..

ratusiput said...

wah sekelip mata drp air mata bertuko muncung.keleeeesssss ko.yessssssssssssss....biar muka buruk jgn pangai n ati buruk...malaysia boleh!~

eLLy said...

takmo nagisss ... biarlah luncai terjun bersama labu labunya :)

Eri-chan said...

muka buruk perangai buruk memang tak sanggup terima.

Kaseh said...

ko nii..ceom2 depan org ramai laks.. hahaha aku gay ok...tul la beb.. sorang pergi 10 juta mai.. dun worry.. :)

Softtouch [Hanim] said...

baguslah eida awk dah ok dah..bairkanlah dia ieda...betul sorang pg 10 nk kwn ngan awk...

-oP_ida- said...

yesss daling...pilihan dan keputusan yang tepat...

memang sukar nak lupa..dan nak lepaskan SAHABAT yg satu tika dulu suka duka sama-sama..tpi sampai mata setiap petemuan harus ada perpisahan...tp perpisahan yg dicipta ni ckuop tragis...manusia tak reti kenang jasa baik manusia lain...

akak pedulik jaa laa....satu p seplooo mari okess...ehehhehe

ermmmmm penah kena mcm nie,memang MAKAN DALAM laa....sampaila, even beretuh bahu...i do no saja..mampos ang laa...sebab eksyen sangat....hamik kau...!!!!

Dee said...

mcm nilah baru ceria..baru cik pepel..baru isteri en shukri, baru bonda amani..cewah..

sW33tdARLiNG said...

aku kan ada.... hehehehe
aku rasa kawan2 blogging aku lebih baik dari kawan2 yang dah lama kau kenal

rasp said...

biarkan 'si luncai' dgn labu2nya....
takmo cry2 dah k sis....
we are here for you!
smooooccchheeesss!

Mimy Hamid said...

ciuman maut ko dtg...larikkkkkkkkkk....wakkakakaa...muah muah jugak...camni la eida yang aku kenal..yeahh bebeh

mummysyafie said...

jom kita gi karoks...bleh lupakan kan segala duka. pastu at the end kita nyanyi lagu tobat. hahahah...

biasalah manusia eida..akak ni dah biasa kena. sebab tu akak lebih suka berkawan ngan blog. hari2 ngadap blog tak jemu..

ieda said...

say gud bye tuk dia lahh dik ..
dia x der ko akan lebih ceria .. soo ceriakan hidup mu .. kita kawan x mo lawan .. eida ada kami2 disisi ok :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails