Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, March 13, 2012

penyambut bonda dan dedi

setiap petang.........bonda dan dedi ada penyambut yang menyambut kepulangan kami dari keja...



agak mahal gaji bulanan penyambut tetamu nie....




nak tengok?????













V







V






V







V








V









V









V










V







V  





scroll skit jerk lagi...







ready....












taadaaaaaaaaaaaaaaaa













alolo comeynya ko nak...bonda rasa nak lempang jerk..tengok tahap kecomelan ko tue....
hi cemua........tomey dak amani.......








yeah...begitulah aksi amani tiap kali dia dengar bonda @ dedi dia balik.....







nie dia nampak dedi dia lak......
abaikan kesan celar kat sliding door tue yer....
al-maklum la..xpenah cuci gitu la jadinya....
ateee camno nak cuci....dari aku duduk rumah tue..sampai skrang.....kitorang xpenah masuk ikut situ..sebab kunci grill kat sliding tue xda......



amacam ....ada sesapa nak hire amani jadi penyambut tetamu x.....
nie baru sorang yang pandai ...tunggu si adik lak nanti.....gabungan diorang berdua xtau la camna kan...



 


 


*tengah nebes nie sebenarnya......petang nie aku ada interview....korang doakan aku yer....tq....*




Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P



14 comments:

mamyharraz said...

penyambut tetamu bonda sgt comel nak gigit je rasa ;P boleh? hehe

sy pun tiap kali balik mmg ada penyambut tetamu tp bezanya jantina je heehe ;)
tgk wajah ank terus hilang penat tempuh jem ;)

nota:goodluck utk interview bonda :D

POSH76 said...

alala mmg tomei sgt amani...confirm dedi peluk amani dulula dari mummy hehe

Shu Shinju said...

comeynya budak gigi arnab tuuuuu...hehehe..

SURIA AMANDA said...

HEHEHE...mama long rasa nak cium ade la..apa la bonda ni kan amani..nak lempang lak..

Eye_nee said...

gua nyer penyambut tetamu dah pindah kerumah nenek..so bila balik non ado menyambut....dia kata kalau mau ambil dia kerja semula kene bayar 5 angka...demand la pulakkkk...

Mimy Hamid said...

alah alah aku lak sian nengok...punyala sanggup dia tunggu bonda dedi balik keje muka smpi jadi gitu..ni nakgi keje tak sampai hati...tp lawak la amani muka gitu mcm protes je heheh

rATu kEBaYA said...

hehehe.. comel dgn mulut melekat kat cermin tu ye...

semoga berjaya ye ida..

eLLy said...

hahahha tersiksa benar nampak si amani nie :p

Ina Khairina said...

hehe lawak muka amani...tp still cute!

Fieza79 said...

pnyambut tamu yg sgt comel..

ieda said...

ahahahah amani yg comel ..
sejukk je hatikan
insyaallah amani akan menjadi penyambut tetamu yg setia ;)

*SiRibenMerah said...

all the best interview...

mummy iyra nk pinjam amani seminggu.. sambut mummy kat umah balik keje.. muahahahahahaha~

rasp said...

kalo dah bergabung nanti...
lagik lah power aura dorang...
mesti tak sabar2 u nak sampai rumah kannnn....

ratusiput said...

amboi menantu...JELITA hokey...ehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails