Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, March 5, 2012

susulan n3 generasi ......

sambungan dari N3 sebelum nie.....
generasi muda...lalalalalalalalallala


ramai yang tanya...mana amani kan..kan..kan...
*sila angguk...*
 


amani..dia xpose nganga2 makan grapes nie...mana mau dia layan bonda dia....suruh pose2 nie....sentapbondakonak...
dia lagi gedebance......

projek juta2....


jom skodeng......apa projek juta2 anak aku yang muka xda masalah tue..





|


|



|



|


|




|





|





|





|





|





|


|
















hai..nama caye amani...caye pemetik anggur yang paling cun dekat ladang anggur nie.....















 dalam tapak tangan caye ada grape....
caye nak bagi sapa makan...

ok saksikan....pemakan grape yang di paksa rela makan oleh caye.....














1











2












3












4












5

















 dan pemakan yang bertuah menjadi pilihan caye adalah....



 kenyang maktok ko nak....
kaki bodek sangat kan....
semua nak kasi maktok....
maktok sila wariskan gelang emas kat tangan tue....tuk amani yer...

lalalalalaalalalalalallalalala







*lari2 anak keliling tasik titiwangsa........ *





Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P



14 comments:

*SiRibenMerah said...

over tauuuuuu..
bg grapes minta gelang emas...
sgt tak sesuai sistem barter tuh...

mamaNoriz said...

sama besar lak saiz anggur dgn muka amani...hehe

untungnye dpt mkn fresh2 dr pokok...

SURIA AMANDA said...

ladang anggur mana hang terjah ni Yus....mcm best aje..

YaYaNsMuM said...

Bestnye leh petik anggur...:)

mamyharraz said...

mkn anggur segar ni kt mana bonda? terus jadi teringin nak mkn anggur segar ;P

apapun wish tukar anggur kpd gelang tu harap2 di makbulkan ya ;) hehehe

Eye_nee said...

mak tok jgn lupa naa..ada satu lagi anak kat sini..tak dpt gelang besaq tu dapat yg haq sebesaq misai udang pun jd lahhh....cheq rela mak tok...

Mama'cfa♥ said...

ladang anggur beris ke ni bonda

kazmyra afkar said...

await amani tak senyum... bestnyaaaaaaaaaa jadi maktok asyek kene suap je.. hahaha

rasp said...

kalo i beli kan maktok sebesen anggur leh dapat gak tak geleng emas hehehehehe...

ieda said...

Rindu ngan amani tau

eB ezrin said...

kat maner tuh?
geram sgt nih. nk gi jugak. hu3

mekchu said...

hahahaha.. materialistik plastik kosmetik punya emak!!

ratusiput said...

apa brg amani anggur...blakang umah aunty ciput ada pokok buah bluberry lg.nak buat cistat...petik je!

Softtouch [Hanim] said...

amani suap mulut untie plissss...

bagus amani bodek yer...dpt gelang emas lagi....hehehehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails