Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, March 14, 2012

apa ada hal ngan kolestrol....



 Paflova.....peberet amani








 tq kaseh....di atas kek yang sodap nie...








 cupcake red velvet yang supperrrbbbbbbb









xrugi beli sampai 2.....memang sangat mabeles...






 icing putih.....








 icing choc..





lepas makan kek..tengok baju sendat di perut...apa ada hal....
janji hati sonang....



Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P


16 comments:

*SiRibenMerah said...

sedappppp.. nak jugakkk~

eLLy said...

ini bukan kolestrol aje.. ini dah masuk kes kencing manis :-)

rasp said...

perut kenyang hati senang...
mmg ok sesgt kannnnnnnn...

POSH76 said...

sendat pun sendatlaaa janji sekali sekala kena layan...heaven!!

syanasaid said...

hoiiiii apekah ini???
tak pernah msk perot aku ni
*muka suci* :p

Dee said...

pavlova tu tak pernah rasa..sedap eh..cer belanja..hehehe..

Fieza79 said...

fuhh..best..!

eMMe said...

lu beli ka org kasi? wa nak gak try rasa, cam sodap jo... wa pun sayang lu banyak2....

ieda said...

semua sedap ..
apa2 punn makan sesekali apa kesah kann ;)

ratusiput said...

amboi...hilang ingatan nampak makan...bak sini lah sikit nak jugak sendatkan baju yg mmg dah sendat ni...

♥MAMASYAZA♥ said...

nampak sedap sgtttt

Shu Shinju said...

sedapnya bonda !!!!

LYAfrina said...

sedapnyerrr

Ina Khairina said...

kolestrol??sori...x kenal!haishhh semua nampak sedap2 belaka tu

Mimy Hamid said...

eleh ko peberet amani yer...hahaah jgn tipu ko jugak peberet kan..lalalala...kaseh nakjugak..dah habs pantang ni

Softtouch [Hanim] said...

Sedapnyannyum nyum...xpernah mkn pavlova

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails