Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, March 15, 2012

kudaku lari gagah berani...

 kedekutkedekutkedekut.......*bunyi kuda lari*

jalan2 dekat IOI hari tue....dah lama dah sebelum aku bersalin lagi sebenarnya..wakakkakakakakaakkakakakak


skali maktok beria2 suruh bawak cucu kesayangan dia naik merry go round kat tengah2 ruang legar IOI tue....

maktok dah beli tiket...nak x nak kena la layankan jugak khennnnn


dedi suruh aku..aku suruh dia....
ish xmo la aku....kang xmemasal muntah ijo lak aku...dok terpusing2.....*alasan kukuh sebab aku preggy*


makanya dedi dengan rela dalam terpaksa....kena la jugak temankan anak gadis kesayangan dia tue....




meh rrrrrr naik kuda ngan amani..





yeahhhhhhhhhhhhh

kuda ku lari gagah berani.....



 








auuwwwwwwwwwwwwwww cekci nampak bahu.....
dedi cakap...kecik2 cekci ok....
besar cekci memang kena cekca la jawabnya...ahahahahahahahah



 







lambaian seorang ratu...
ko mampu.....?????











masa nie leh senyum lagi la kan....
tengah best........katanya....









setelah lebih dari 5kali berpusing...
muka dah lain...
hahahaha bukan setakat amani jerk yang muka lain...
skali ngan dedi dia pun muka lain..hahahahaha lawak hoke..
nasib aku xnaik....







ok dengan ini..amani mengisytiharkan yang amani penin....
kekekekke tue la...tadi sakan buat lambaian ratu bagai....







malam nie nak balik kg (kedah).....bestnya...terbayang2 seafood yang enak2 di kg....yummy..yummy....





Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P







20 comments:

Qaseh Suhaida said...

Kecik-kecik dahpandai tunggang kuda...hu huu..bagus-bagus ikut sunnah rasul.

*SiRibenMerah said...

nak ikuttttttttttttt balik kedah...

rATu kEBaYA said...

akak tingin benar nak naik bendalah ni.. huhuhu.. tak pernah seumur hidup.. hahaha.. overkan macam dak kecik je

POSH76 said...

shukernyer amani..me pun suker merry go around ...beranila amani...

ieda said...

ahaaaaaaaaa demi mak tok amani turutkan jua .. yehaaaaaaaaaaaa

cumie ajeee anak ibu ini !!!! .. ;)

LYAfrina said...

seronoknyer dia naik kuda pusing tu

Eye_nee said...

balik dah maktok..kirim salam dgn maktok naaa....

SURIA AMANDA said...

hoh...balik kg? dengki la tu kan?sajer bg tau nak makan seafood....

Ena said...

windu sama amani..


jeles bila tulis nak balik kg...

Ina Khairina said...

gambaq amani senyum tu comei sgt....
sgt jeles okeh bonda nak blk kg,bln 4 ni blk lg tau....i tunggu u

eB ezrin said...

wah tunggang kuda sambil nyanyi ala2 kak pah kiter yer? comei :)

MiYOKO SuKi said...

bestnye naik bnda alah niii...

aritu kt disneyland ada jugakk..tp, pnjg lak beratur...yg ramainye pakat bw anak masing2...nak naik pun segan laa...sbb mak budak yg nak naik...hahahaha

ratusiput said...

lambaian ratu?nak lawan mak mertua nampak.ehehe...wah jeles ni amani...ckp maktok sok dtg jb blanja mak mertua lak naik kuda camni kat danga bay :)

Mimy Hamid said...

ko buat kronologi citer ni buat aku terbahak gelak..at last dedi kena duduk ngan ratu..pastu ratu dan lambaian...finally pening...hahahahahahaha

wahida said...

ayat lambaian seorg ratu tu buat aku gelak terkekek2...hahaha...

rasp said...

memula baca cam terpikiaq "Sapa kedekut plak nie" ooooo bunyik kuda hahahahhaha...

Mama Gee said...

heheeheh mmg pening kalo duk pusing lelama...seb bek dedi tak muntah kt amani...:D

mummysyafie said...

eh..eh..dedi amani tak wat lambaian ratu ke...

Softtouch [Hanim] said...

comelnya dia...suka naik kuda yer...bestnya balik kg..jeles!

Bitt (double IS) said...

perghh naik kat IOI memang pening giler kat situ...hahhaha serik nak naik lagi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails