Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, March 9, 2012

imbas kenangan 3 tahun lalu

kata masih anibesari kan...
makanya harus la...menggedik secara berleluasa...
mengimbas kenangan 3 tahun lepas kan...



sapa nak join imbas ngan aku.. :P



 imbasan pertama....




lepas dah sah menjadi laki bini...
moh la kita pose2 atas buaian.... aku nak kawen ngan anak raja tapi xdapat







tarikh kejadian 08/03/2009


 nie kat belakang umah aku....
mengadap angin sepoi2 bahasa jawa dari laut....










 tarikh kejadian.... 14/03/2009

kenduri belah aku...
harus la memilih kaler pepel kan...








 auuwwwwwwwwwwww tetiba aku rasa cun banget....
sapa yang berperasaan begitu tolong komen dengan ayat bermula YA KO CUN BANGET....
wkakakakakakkkakakakak statment minta pelempang...







 pose standard...di sebalik tengkorak kau tongkolok...
ko hado????






pastue acara memotong kek 2 tingkat.......yang sepatutnya di buat pada hari kenduri tue jugak...
tapi di sebabkan outdoor photoshoot sampai ke magerib..makanya di postponed kan..
potong kek pada keesokkan harinya...





hari kejadian... 15/03/2009

 
 amoih melepaknya muka dedi... allalalalalalalallaala







dan kalu dah belah perempuan..mesti la ada kenduri belah laki lak kan....

ok kali nie...penampilan lebih sopan... :P






ehem2.......cantik lak kaler hijau nie aku tengok...




ok sekian dari aku.....dengan ucapan....tetiba rasa nak buat pre-wedding photoshoot.....*gedik sangat...xhengat anak dah kuar 2 dah*






Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P


15 comments:

rasp said...

hepi anniversary sis...
smoga berbahgia hingga akhir hayat...
amvoi...main buai2 yo!
sememangnya u gorjes banget....
*maktok nasi lemak 'jet' satuuuu*

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Wah...mengimbas kenangan yer...semoga berbahagia selalu, :)

mamyharraz said...

mmg cun banget bonda pakai baju pepel tu ;) ni dedi baca entry nih lagiiii bertambah syg sbb sikit pun tak berubah ;)

NeenaAnuar said...

HAPPY ANNIVERSARY DEAR! MOGA BERBAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT.. AMIN!

♥MAMASYAZA♥ said...

cantiknya baju kaler hijau tu, berkenan sgt tgk.

eMMe said...

nak ucap kat lu , hepi aniversary, ape 'hadiah' lu dpt malam tadi, heeee~ wa tahun ni nak masuk 3 tahun gak... huhuu..lu dah 2... moga bahagia...selama lamanya...

POSH76 said...

santekla beb suka2 posing u all...sweet gitu...suka kaler baju santek!!!

Eye_nee said...

sekali aku pdg gamba ko yg kedua tu dah mcm shila amzah la pulak...imbas mengimbas ni kasi jiwa terhibur...

eLLy said...

ehem ehem ade rasa mcm nak sanding sekali lagi dak? ;p

Ena said...

epi eniverseri eida..

boleh apa nak wat pre wedding photoshoot lg.. anak 2 ke 3 or 10 pun tak pe.. kan kenangan tu.. hihi..

Fieza79 said...

cntik2 dan menarik nya semua gamba..huhuu sb kfieza xcam gitu pun...maklum la kawen thn 2000..

eB ezrin said...

gojesnyer u. geram eB tgk :)

Shu Shinju said...

memang cantik kaler ijau tu...:)

Mimy Hamid said...

huii lawa hokeh baju pepel fokus muka....seriiiiiiiiiiii

Softtouch [Hanim] said...

Hepy anniversary ieda.....semoga kekal ke akhir hayat..

Cntiknya ieda masa jd pngantin...yg pnting smpai skrg maintain slim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails