Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, March 21, 2012

kesayangan


mereka adalah kesayangan dan nyawa aku....



















 
 halalkan la walaupun dedi xpakai baju........












Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P



12 comments:

*SiRibenMerah said...

alaaaaaaaa.. x sabar tunggu adik besar sket.. adip pon pandai posing nnt boleh jd kembar ngan kakak amani.. hehehehehe...

♥MAMASYAZA♥ said...

amboi sikecik tu dah pandai senyum

Fieza79 said...

dah cntik baju si tecit berdua tu...tp si dedi tk pki baju...halal lah hehee....

Bitt (double IS) said...

mesti dah besar mcm muka kakak dia nehh...

Mimy Hamid said...

adik aisyah dah pakai skirt alolo...aduhai dedi ada 2 puteri pasni tak lama lagi ada geng putera lak kan..ehem bonda...amani always luv camera kann

eLLy said...

dedi terpaksa pose seksi coz dia dah lama posa agagagaga...

Eye_nee said...

amani dan Aisyah yg comel...

mamyharraz said...

dua beradik tu kiut dahlah baju mecing je..dedi pun kiut sbb diapit dua bunga yg shomell sgt tu ;)

sW33tdARLiNG said...

xpe tak pakai baju, kepala anak2 dah tutup tetet dedi

kazmyra afkar said...

dedi cekci.. hahaha

Shu Shinju said...

dedi co cekci..ahahaha...

ratusiput said...

amboi dediiii....seksi na...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails