Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, July 14, 2011

dariNYA kita datang kepadaNYA kita kembali...

salam hari khamis......

menyepi selama beberapa hari....bukan membawa hati yang lara...apatah lagi bercuti tuk bersuka ria...


my step father meninggal dunia......*bapak kandung aku dah lama meninggal since umur aku 2tahun ++*


dia koma since dari hari khamis 7/7/2011....hari jumaat lepas keja....kitorang balik kampung....

ada pendarahan dalam kepala yang dah merebak....
tahun lepas masa bulan posa ayah kena langgar dari belakang.....masa dia otw nak pegi semayang terawih...

kesannya baru nampak setelah hampir setahun kejadian tue berlaku....

ayah meninggal hari isnin 11/7/2011 tepat jam 8:15am....
nasib baik kitorang xbalik kl lagi....memang plan nak balik kl hari isnin tue la...

ikutkan hari ahad malam dah nak balik kl...tapi mama cakap hati dia rasa berat sangat...
tue yang buatkan kitorang postponed ke isnin...

mungkin ALLAH dah tetapkan......

buat ayah...damai dan tenang lah kau di SANA.....semoga rohnya di tempat kan di kalangan orang2 yang beriman.....

AMIN...dan AL-FATIHAH...

22 comments:

-oP_ida- said...

ALFATIHAH..........

rupanya arituh BERJUMPAK..
tuhla yang pertama dan itulah yang terkakhir.......

Eye_nee said...

Salam Takziah pepel...Semoga roh nya tenang disana...

Fieza79 said...

al-fatihah buat arwah...

owhh kematian berpunca dari kesan kemalangan setahun yg lepas ke...hurmm moga arwah pergi dgn tenang..

InaAchik said...

AL-FATIHAH...

Shu Shinju said...

salam takziah... moga arwah tenang disana...amin...

Mama Gee said...

salam takziah ya bonda...
al-fatihah utk arwah ayah...

zura_habib said...

takziah..Al FAtihah

ratusiput said...

al-fatihah....

rATu kEBaYA said...

Al-fatihah...

dan takziah utk family eida.

MiYOKO SuKi said...

Al-fatihah

ieda said...

salam takziah dari akak .. semoga arwah sitempatkan bersama org2 yg beriman .. aminnnn

syanasaid said...

al-fatihah
sori aku baru tau...

:(

rasp said...

takziah untuk sis sekeluarga...
semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman...
Al-Fatihah..

intan_blur said...

takziah beb..smoga roh nye aman di sana..

Ena said...

Innalillahiwainnailaihirajiun..

Moga roh arwah dicucuri rahmat

mekchu said...

again, al-fatihah...

tak kiralah ayah betul atau ayah tiri, tetap ayah.. ohh teringat arwah abah.. malam ni ada bacaan yasin dan tahlil..

be strong ok..

eLLy said...

Salam takziah, Semoga arwah Ayah eida ditempatkan bersama org2 yg beriman Aamin. aL Fatihah.

Eri-chan said...

takziah.....semoga tabah..at least dapat jugak tgk arwah buat kali terakhir kan..

Dee said...

al-fatihah dan takziah..moga rohnya dicucuri rahmat..

Mimy Hamid said...

salam takziah...Alfatihah...tak kisah la ayah tiri ke..tetap ayah...semoga rohnya dicucuri rahmat...amin

mummysyafie said...

salam takziah dear..semoga roh nya tenang disana.

Al Fatihah...

NeenaAnuar said...

salam takziah for your family dear.. hope your mom kuat dan tabah... al-fatihah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails