Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, July 5, 2011

tanya sana..tanya sini....

sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat iklan nie....


sweetkan tok tue...tetiba teringat kat tok aku..hehehehehhehe *nie klu cousin2 kepala weng aku baca nie kompom gelak guling2 nie...*






selalu aku nyanyi kat amani.....tiap kali dia dengar aku nyanyi kompom dia akan goyang2kan kaki dia..ahhahaha sora bonda sedap kan amani...

nanti bonda nyanyi lagi k.....


tiap kali kuar iklan nie..my BIL hangen jerk..dia cakap...banyak duit POS LAJU nie...tapi gaji staff kedek..ahhahahahaha...sebab dia keja POS LAJU....


10 comments:

Shu Shinju said...

suka yg part last apek tu nyanyi...

"bila diperlukan pos laju datang..."

hihihii...

ieda said...

alor2 ... bonda amani jgn over yeee ekekekekk :)

rATu kEBaYA said...

bukan gaji staf pos laju dah naik ke?

-oP_ida- said...

hahahahahhahahahha........... gelak jaa sebab iklan ni besh ^ ^

Atan Athen said...

hahaha...duit pos laju abis wat iklan

Eye_nee said...

Pesal ko tak abis2 ngan pos laju ni sis..ko tgh tunggu something guna pos laju ker..Tak Kan Honda hanta guna pos laju kut...

Ena said...

heheh..

anak2 akak pun suka.. tp yg versi baru ni tak suka dah.. dorang suka yg ni..

lst ayat dier.. Pos laju tatang.. ahahahhah.. pelat2 tp sangat sweet jekkk..

NanaLiana said...

ha3...rindu kat tok mu la tuh...tok mu pung rindu kat mu jugak ha3...alahai cucu toknab ha3

sW33tdARLiNG said...

hehehehe... mmg syiok aar iklan ni.. aku jarang tgk tv, so mmg tak tahu pasal iklan ni

Softtouch [Hanim] said...

sy pun suka iklan tu ieda...
asa lagi stau iklan poslaju tu pun best, darissa pun suka..ala yg Musly mcm muka P ramlee tu nyanyi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails