Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 3, 2011

en dedi n bonda bergabong maka jadilah.....

selamat pagi jumaat................
tetiba dah jumaat kan...best gila...sebab esok dan lusa adalah cuti...
cuti adalah sangat di sukai sebab dapat golek2 ngan amani ....

suka lagi cuti sebab dapat jalan2 dengan amani...walaupun...memerlukan tahap ketahanan mental yang kuat tuk menahan kelasakan budak fomfuan tue....

*pehhhhh terbaik punya melasak anak aku nie....hoke....*

sebabkan mood pagi jumaat nie sedey skit...sebab maktok amani dah balik kedah semalam...
huhuhuhuhuhuhu kena makan kedai la pas nie.. :P

makanya tuk menghiburkan hati yang sedey pilu nie...moh la aku tatapkan korang ngan gambar2 aku masa photoshoot hari tue...


gabungan dari en dedi dan cik puan bonda yang cun..*perlu ke mention cun di sini..kakkakakak*







en dedi....pemanja *ada ke perkataan gini* amani.....
klu aku kuatkan sora skit kat amani kompom aku kena tegur punya..
eleh....manja la sangat amani busyuk masham tue kan...sentap... :P




bonda yang cun....*dia buat lagi..*
eh cun apa kan...sebab tue anak pun cun...
hahahahahahahahahaahha
sekali skala kasi chan la aku verangan cam diva lak...




gabungan dari en dedi n bonda...maka.....






V


V



V



V



V



V



V



V


V


V



V



V



V



V



V



V



V

maka terjadilah...



|

|

|

|

|

|




amani....yang tomeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
*ada orang nyampah dak....?????*








pelengkap hidup aku.....
walaupun muka amani cam xda perasaan jerk...tapi bagi aku dia tatap comey...
mati la..asyik2 nak puji anak ko comey.....
cam anak ko jerk la yang comey kan...
alalalalaalalla eh aku punya suka la..nak puji ke nak kutuk ke....cibuk taw... :P







skit2 dulu dah la nyek....nanti aku ghajen aku upload lagi k.....ke korang xnak tengok dah????cepat bagitau klu x aku majuk....kekekkekekekek gedik kan....





notakakikuberbunyi: nampak sangat cam xda motip tapi tatap jugak nak hapdet...layankan jerk la...sebab azam bulan june nie..nak hapdet hari2...kecuali sabtu n ahad...sebab hari cuti adalah hari bersama keluarga.....

19 comments:

Ena said...

lorrrrrrrr...

sikit bebenor.. buh le bebanyak pun tak pe.. cantik pic tu tau..

intan_blur said...

aku yg mnyampah nokk..blh?? hahahhah...tp tetap cun la wei..puji ni puji.. ;))

shuhadah Zainol said...

ok.. cun !! cun !!! kang bonda sentap plak..hihihi..

matahati-aishahazhar said...

gabungan tu dapatlah amani yang tomei..

JijahJambu@Jj said...

sweet sangat ..

attyfir said...

apa pun amani memang comey sangat2

sW33tdARLiNG said...

muka amani takde perasaan...? hehehe comeyyy jer!

eLLy said...

Santekkk ...
Bila la giliran akak nak dapat bergambar sekeluarga camgini :(

doa2 kan ye ...

Eye_nee said...

Pensenyawaan yg mantap tu beb...

chichi said...

hahahaha..tapi betul la tu..anak akak mmg comel..

Dilla Ady said...

ehhh...cantekny gambar2 nih sume..mau tgk lagiiiii...

CidaZam said...

anak ekau mmg comei... nak kato apa lagi????

jelesnya... badan macam anak dara la...

A D I A said...

memang comel pun amani (cepat puji anak aku muahahah!) dimata kita tetap anak kita paling comel ok hehehe. aku bulan mei paling pemalas hapdet. banyak je citer tapi malassss.

Softtouch [Hanim] said...

bonda amani mmg cun..itu sbb amani comel n cntik..

sape lagi lah mau puji diri sndiri n anak sndiri ieda..kita lah pujikan...

apa2 pun uols satu fanily mmg sweet n cute tau...

Mama Gee said...

cantik le...suka tgk gambar2 ni...
Amani mmg cute..mcm anak jepun...

Anonymous said...

nak lagi gambar plizzzz :D

mummysyafie said...

cantik2 pic ni eida..geram sangat ngan amani ni. bertuah eida dapat zuriat yang comel dan bijak

kurus said...

sgt2 cantik dan ngader2 jewww muke mummy amani kat pic last tuuu ekekekke :))

Mimy Hamid said...

bonda + daddy = amani comel putih melepak..tang putih tu aku confius..pastu kulit sehalus sutera...ko pregnant makan apa nok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails