Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, June 23, 2011

hampir tertido nak tunggu blog loading....

tu dia...skali hamek ko tajuk....

setelah mengamik pusing tungging...tonggeng semua la...
makanya...harus la mencari jalan penyelesaian la kan.....

klu sorang jerk yang tegur ok lagi...tapi nie dah masuk beberapa orang...
dah sound tepek kat aku....blog berat...lambat gila nak loading...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa terus rasa down...*gila punya feeling sampai nak down2 bagai...*

dan terima kasih bebanyak kat mekchu yang sanggup tinggalkan komen yang buatkan aku nak terus amik tindakan..kekekekekkekekekek





scary lepas baca komen mekchu...ahhahahaahaahah nasib baik mekchu xkata..dia lena dulu 3 jam baru baca blog aku...kekekekeke



ok tuk tidak menghampa semua orang yang tension nak tunggu blog aku loading berejam ....makanya...aku pun usaha secara gigih..mengugel cara2 tuk ringankan blog...


hmmmmmm tengah pikir2kan nak share ke xnak nie ngan korang nie..kekekekekekkekeke
kedek gila kan..






ala yang mudah2..cam kurangkan widget yang xda motip...pastue pakai la template yang ringan2 cam aku
selain tue...ada satu lagi cara lain...adalah....















copy coding nie.....pastue pergi dashboard - design - add new gadget - add html - copy paste code di atas - klik save - done.

easy going jerk kan...ceee la nyek..mana taw menjadi..sekurang2nya lepas jerk aku buat nie...
aku mendapat gud feedback dari





yeyeyeeyye sudah boleh lompat bintang dan bulan dah......



amacam leh jadi cikgu dak?????? k la..aku nak makan nasi goreng cili hijau yang beli pagi tadi jap.....xsempat nak makan...sebab pagi tadi..bekpest buah2an gitu....

sharing is sexy kan...tetiba....:P

18 comments:

Anonymous said...

blog MDT ok dak???
sila jawab dgn iklas :)

shuhadah Zainol said...

a'aaa... acu pon nak komplen gak..dulu nak masuk blog bonda camtu gak jadi..tp, sekarang dah ok..

aik...tu komplen ka? hihihi..

blog acu berat dak?

Dee said...

a'ah..blog k dee ok tak? hehehe..

Fieza79 said...

bagus ada kwn2 menegur...kalau tk mana kita tau kan...

eMMe said...

bagus la blog lu skrg, dah ringan sikit, kalo cennih la, selalu la wa dtg wat semak blog lu....hehehehe...

Bitt (double IS) said...

aekekekkekkeke...bagus tauk tegur cenggitu at least dapat sexy sama2..akekekkeke

ratusiput said...

betul2.takyah nk letak widget bukan2.kalau dulu2 masa bebaru kenal blog takpela konon2 sme nak letak.ehehe...skang kite2 dah senior2.takyah mende2 tu sme dah.pssttt akak pn bru tuko cat umah tu.ringan ke berat?

mekchu said...

hahaha.. suka sambil2 dpt enterprame muka 2 kali..

tp rasa macam ada tektik kotor lain je yg dah buat utk kuruskan blog pepel ni.. mmg kedek tak nak share semua..

sekarang, belum klik pun dah keluar.. gile laju..

mekchu said...

nok, baru perasan.. tu apa kes nama mekchu fefel tapi tak de link tu nok... ala nok, sesekali tolong lah kasik up blog mak ni nok.. sentaphatimak lah macam ni..

wahida said...

nok, aku pun dah lama nak ckp, blog ko mmg agak lambat nak loading...tapi aku tak berani nak ckp wo, aku takut ko sumpah aku...hahaha!!
tapi skang sumpah laju ko punya blog...aku pun senang hati nak masuk blog ko...

eh, aku ckp org, blog aku lambat loading tak? sila jawab dgn perasaan yg tulus ikhlas....

InaAchik said...

aku nak tegur pon blom ni pon sebab sedor sendiri pon lemb jugak nak loading ni...

skrg nak komplen blog ko KECIK!
tulisan KECIK... BODY kecik... kasik GABAK sket nok!

eLLy said...

sofar aka okey jer.. :D

HazamA Meh baca !! ;)

Mrs.fRss said...

ye.. dah laju.. sblm ni tertnye gak pasal pe akak nye lod lame...ni tetbe laju plak

Softtouch [Hanim] said...

haah dah laju ieda...sblum ni agak lmbat lah tp still boleh view..apa2pun thanx 4 sharing..

blog sy ok x?

mummysyafie said...

patut la sekarang laju macam pakai enjin turbo. tapi dulu yang pepel ok je yang. tapi bila tukar layout aritu ad sedikit lambat la.

MiYOKO SuKi said...

skang, dah tak heavy lg... :)

sW33tdARLiNG said...

hehehehe... aku pun perasan gak blog ko lembs skit nak loading... ntah2 ko punya background kot

Mimy Hamid said...

dulu agak la beb..skrang dah ok...aku nya ok tak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails