Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, June 3, 2011

mood petang jumaat....

ada yang dah balik keja ke???? huhuhu aku cam biasa...selagi jam kat punch card tue...xtunjuk ke time 18:00 makanya xyah la ko memandai nak balik

*melainkan ko jadi ngular mintak kawan punchcard kan ok la...*


sebabkan hari nie rasa cam lemau2 gitu...aku nak share skit ngan korang lagu nie
aku suka la lagu sudirman nie....

tersentuh gitu.....sangat mendalam maksudnya kan....


meh kita hayati bersama2...



Sudirman - Antara Hujan Dan Airmata

This mp3 found @ weblagu.com


Lirik Hujan Dan Air Mata - Sudirman



Selebat hujan yang turun
Mencurah membasahi bumi
Tidak selebat hujan
Di dalam jiwaku
Sehebat halilintar
Membelah langit yang kelabu
Tidak sepanas petir
Yang membakar hidupku
Oh hujan
Di antara airmataku
Menitis laju

Bersama pilu pilu
Kucuba menghapuskan
Kenangan waktu silam
Namun bertambah membara
Rindu yang ku sekamkan
Semakin aku mencuba
Semakin terasa siksa
Inikah yang kau tinggalkan
Untuk diriku
Oh kasih...

Lirik Hujan Dan Air Mata - Sudirman


kan aku dah cakap lagu nie best....dah pegi nangis sana sorang2..nanti ada orang nampak maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :P

12 comments:

A D I A said...

motip berkongsi lagu sedih ptg2 jumaat ni. sudirman ni banyak lagu pasal hujan ekk?

mekchu said...

patut lah tiba2 hujan hari ni dan mi-cah keluar air mata.. kes tak dpt bawak dia gi bagi ikan makan :)

♥MAMASYAZA♥ said...

sumer lagu sudirman best. akak suka

Softtouch [Hanim] said...

uwaa...sedih...lagu ni mmg sedap..

edane said...

pasai apa pulak? ma tok amani dah nak balik kedah erk?

intan_blur said...

nape ko emosi beb..aku ade sakitkan hati ko ke beb..sorry ehh..
aku suke lagu nih..suke giler..lagi2 klu erul nyanyi..auuwwww..!!

sW33tdARLiNG said...

evergreen............!

Eye_nee said...

foreber and eber in my heart Sudirman song...

wahida said...

huwaaaa!! aku dah sedih dah ni....

Dee said...

saya peminat sudirman no 1..mestilah tau lagu ni..:(

mummysyafie said...

lagu ni kalau dgr mmg mendayu2. ecehhh...sedih taw.

Mimy Hamid said...

yer lagu ni best...tang Arwah sudirman tekan lagu ada part lirik tu mmg tersentuh..starting je dah buat hujan air amta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails