Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, June 1, 2011

perempuan kalau sayangkan lemaknya....

selamat pagi rabu........amacam hari nie prenz......
semangat sudah mari ka?????aku nie kejap ada kejap hilang....
apa2 ntah semangat nie...

nak suruh aku nyanyi lagu semangat perjuangan harmoni dari XPDC gamaknya baru masyuk ini semangat.....

sebabkan semangat nie adalah sangat kelautttttttt dan kedaung.....
makanya...pepagi hari nie...aku nak hadapkan korang ngan menu2...yang sentiasa membuatkan aku tersenyum lebar setiap hari.....


*mode adalah xsen sebab maktok amani kan ada kat umah aku skrang....leh la makan yang enak2 kan...*



tapi sebelum tue.....kita buat ulang tayang muka tuan tanah kedaung nie dulu nyek....




muka adalah sangat xbermaya sajork.....
tapi xpa...camera like me kan..kekekekkekekekeke





menu hari nie...pulut seri muka...n bihun goreng..tuk bekpest....
mabeles la...tenkiu mama.......
yang lauk pauk tue..menu dinner hari tue....kacang goreng...ikan terubuk masin goreng...sambal telur burung puyuh....sayur campur....sambal belacan..dan jering *aku makan*
yang dalam tupperware tue lak..menu bekpest semalam..nasi lemak yang lemak berkrim di sukai ramai.....
klu maktok ada kat sini..memang mewah dengan makanan la kat umah aku tue...
en dedi pun balik keja jerk kompom buka tudung saji....ceeee maktok balik kampung...
hahahhaha tudung saji pun tergantung la...padan muka kitorang kan... :P
amani lagi xsen maktok ada..ngada2..makan nasi xda sup xnak hoke..demand kan....



last skali....saksikan..budak kuat makan..yang selim *ok sila muntah*





ramai orang tegur aku nampak kurus....ish cam xcaya jerk..mesti mata korang kero nie... :P


19 comments:

Mimy Hamid said...

bonda stailo bebehh...mama kalau masak meriahhhhhhhhhhh

intan_blur said...

yela beb..lu nampak kurus la..apesal..byk mkn hati ngan aku ker..tibe2 pulak kan..hahhahah...

ok jek klu ko nynyi lagu xpdc..kompem terangkat.. !! ;)
miss u la beb

matahati-aishahazhar said...

memang kuruslah ieda... kasi lebih sikit makan..

edane said...

cantik bonda pakai macam tue

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

kejap aja dah rabu kan..ehhh u mmg selim melim la...

sW33tdARLiNG said...

sesapa yg lebih kurus dari aku, mmg dia KURUS!! hahahah

♥MAMASYAZA♥ said...

akak tengok pun mmg nampak kurus.
yang penting, bihun goreng tu nampak sedapppp sgtttt

-anidaothman- said...

segakla BONDA pakai mcm tuh...

Dilla Ady said...

kurus la dear...yu nk kurus camne lagi..jeles ai tgk yu stailo mylo..

Mama Gee said...

mana de gemuk....dh tilik segenap aspek...takde pun gemuk..isk2

ratusiput said...

dia dh kurus mmg camtu.tak caye org ckp kurus...meh dok berdiri sbelah akak ni ha...tgk sape lg kurus..?AKAK ke ngko?ahaha...

Anonymous said...

lama tak makan kuih yang ijau tu, sri muka ke, lupa la..

InaAchik said...

pergh nok... sajer pose ala2 akak tyra kasik mak berasap kan...
mkn cam bela jin tp badan menten keding! x suka oke!!!

wahida said...

sonok ko yer...ada maktok kat umah...mkn sedap2 lak tu...aku jeles...bila la mak aku nak turun KL ni...mencik!!

ko mmg kurus!!

kurus said...

x keroo lah dikkk .. seyesss kurus ! elehhhh suke lah tuuu lalalallalal :))

MiYOKO SuKi said...

bonda mmg nmpk kurusla....bestnye tak naik badan...

Ya Allah, terliur tgk mknn2 itu....dah lama tak mkn mknn sedap...huhu...

bobhandburry said...

Blog menarik. first time smpai.. salam kunjungan.. senang2 singgah la ye ;)

http://www.zuwairiaiman.com

mummysyafie said...

akak makan hati taw tengok badan ieda tu.

Softtouch [Hanim] said...

kalu mak2 ada kat umah mcm tulah ieda..meriah ngan mkanan....jeles ok...

jeles jgk tgk bdn ida..slim melim...mana ada kero mata sy mmg nmpak awk kurus tau ieda...cer tgk bdn sy

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails