Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, June 7, 2011

mixed sama dengan campuran

ha hamek ko...skali tajuk omputih campur dengan melayu...
tue la gara2 penyakit malas berganda yang melanda diri...

konon nya azam bulan june nak hapdet hari2 kecuali sabtu n ahad...
sekali semalam non hado pun hapdet kan...memang dasar pemalas sangat kan....


nak kata keja menambun idak la plak....tapi dia punya pemalas tue...masya-allah scary hoke...
sangat2 xda mood.... *hapie sebab hujung minggu nie maktok amani turun kl lagi..lalalalalalalala*


saja la pepagi nie tayang gambar makanan skit..amik semangat...:P
semangat la sangat....minggu depan niat kat hati nak marathon ganti posa yang masih berbaki 20 hari uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



menu bekpest aku hari nie....
muffin apple cinnamon + muffin blueberry ngan nasi lemak ikan masin daun pisang....
sedappppppppppppppppp sangatttttttttttttt....




blueberry dah kena tebuk ngan amani..heheheheheh...
habis dia robek muffin bonda....
eh budak umur 10bulan boleh jerk makan kan....nenek aku hari tue lagi selamber...
siap bagi amani minum milo ais...haaa hamek ko......




nie lak menu lunch aku hari jumaat lepas...
tapau dekat jusco cheras selatan...
tue jerk pun jj yang dekat ngan opis aku kan....







wedges ngan kentang tue sangat sedap...
tapi ayam tue..non hado.....xsedap la....
aku makan skit jerk tue pun kulit ayam tue jerk aku sebat..
pastue ayam tue bogel kulit dah kena makan...


asyik letak gambar makanan jerk....bosan la kan...
meh aku akhiri *hamek ko...xhengat perkataan kan...* dengan gambar amani
yang kalut tiap kali tengok en dedi seth *aahahhahahahaha ok2 sila muntah darah skrang...baru nak feeling2...en dedi lomantik macam seth....* ngan bonda dia makan...




hapie sebab dapat makan nasi arab...
kan main berselera dia makan....
cuba ko suap nestum...dia leh uat geli2 bagai...
drama queen hoke anak nie...





nie masa otw nak pegi umah grandma...
dia sibuk sangat tiap kali tengok bonda pakai spec kan..
meh bonda letak spec kat amani lak..
jangan terpedaya k..nie aku pegang tangan dia...klu ikut dia..maw dia campak habis spec tue kang....habis terlindung hidung penyet amani kan...:P
kekekekkekeke pas tue aksi amani tension..xleh nak buang spec tue...

meh2 kita usha....



V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V












malas la amani nak layan bonda...yang suka buli amani nie...
terus paling muka tengok tingkap..ahhahaahahhaah amani..amani...
apapun amani tetap anak kesayangan bonda....



16 comments:

intan_blur said...

mcm sedap jek mafin tuh...last2 majuk si amani tuh..cute seh

Shu Shinju said...

MAKIN BIJAK ITU AMOI.....

ratusiput said...

takble tahan aku dengar dedi seth...aaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha.....ade bunga penuh dlm bonet tak ni nk declare jd dedi seth...??????muahahahaha...

Cik Pah said...

erkk..bini seth.. saya mau tanya.. itu amani punya rambut depan ..lu sendiri kasi potong ka ? bengkang bengkok sudah

ieda said...

ahahahh dik , nasi lemak ikan masin .. adehhh sedap tuuu wehhh .. x menahan akak tgk :))

muffin tuuu dah lama x makan nie :))
miss amani sgt2 ..

Dee said...

alah kiutlah rambut amani..mcm budak pompuan notty dlm the monsters..hihihi..

Dilla Ady said...

eh amani cayam, spek pakai kt idum eh? hihihi

Ena said...

tak kisah la janji sedap di makan.. hihi..


ewah ewah ewahhh kemain lg anak dara sorang ni tau.. hehe..

InaAchik said...

budak amani dh ade sedikit face impression. kalo x muka toye cam dedi seth jerk...

Eye_nee said...

macam2 ko buli dia yer..padan muka ko dia paling ke tingkap..malas dia nak layan ko datinnn...hehehehe...

Mimy Hamid said...

buka blog ko je bertimbun makanan...jelesssssssss....dah takmo tengok makanan ko baik aku tengok amani spek mato..amani tu bukan size amaanisuh bonda beli lain kecik punyo yer...baru ngam

wahida said...

mula2 ingat nak komen pasal muffin blueberry ko tu, sekali dah dpt tgk amani, terus nak komen pasal amani je la...


amani dah besar dan aku tak sabar nak jumpa anak ko...ko ajak la dee tu buat gathering kat waterfall ke...boleh aku jumpa anak ko nok...

mummysyafie said...

akak pun sumtimes kena penyakit malas nak hapdet ni. ikut hormon kot..hahahah

gambat amani yang ikat dua tu macam citer karton Monster.Inc..budak comel yang pakai tshirt pink..apa erkk nama budak tu..kalau tak silap "Boo".

eLLy said...

amani pesan kat bonda auntie nak nasi lemak dua :P

Softtouch [Hanim] said...

wa...rmabut amani dah boleh ikatlah..jeles hoke...comel ya amat dia tu..xtahan tu sentap ngan bonda nya,,,hehehee

en dedi seth?awwwwwww...teringat seth tan sy tu....so romantic kan dia.....nk bunga penuh bonet jgk....

rATu kEBaYA said...

kejam tau.. ieda ni..

banyak gambar makana ni.. buat akak lapar je...

lagi kejam.. sangup buat amani macam tu.. huh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails