Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, September 22, 2011

kasi intro skit dulu.....

malas nya nak memulakan hari skrang nie....
pagi2 dah hujan kan....ye la..dah hujung2 tahun nie..memang dah masuk musim hujan la kan....


skrang nie agak membizikan diri skit....next week maybe minggu outstation...huhuhuhuhu...
so sebelum nak outstation tue harus lah..menyettlekan apa2 yang belum settle kan...






 

 pandai2 la korang baca nama sapa yang tertera kat atas kek tue....
klu yang terror baca jawi mesti dapat baca kan....

argggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh tension sampai setaun...... :P



*nak hapdet lagi...tapi aku upload gambar jerk...xlepas2...nyampah lagi....*

15 comments:

NeenaAnuar said...

cepat updatee... aku nak tahu naper kek ko rope itu! uhuhu...

Ena said...

hepi besday amani..

dah besar dah.. jap sungguh masa berlalu..

*SiRibenMerah said...

sedapnya kek....

Shu Shinju said...

lawa kek amani...mesti sedap kek tu...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

ari tu lupa nak makan kek.. sebab terkejut dengan retis yang ada kat umah kak ida.. hahahaha

makdara TERdiva said...

kejap jer dah setawun..
kejap jer amani dah nak dpt adik lagi.. :D

POSH76 said...

comeila roper kek tu...

Bitt (double IS) said...

comel jek boo kat atas kek tuhh

Mimy Hamid said...

kek ko ni la aku balun tak sedar diri..megat jeling je tengok aku mentekedarah...sedappp la rasa nya

Eri-chan said...

kek aku tak makan..kek cwn ala2 smurf pun aku tak makan..punyalah nak jaga makan kan...banyak sgt tempat nak kena pergi..eh itu aiskrim kek ek? sebab masa pergi itu hari kek tu mcm mencair jekk..

ratusiput said...

mak mertua jauh ar menantu nk watkan kek.coweii ekk... :)

rasp said...

sesuai sgt kek boo tu utk amani tauuu...

mekchu said...

itu Qaireen Nur Amani.. hehehe mekchu kan terror jawi.. no 1 tu pun kena baca cara jawi ke?

ehhhh cop baru perasan.. hahahahaa nak gelak dulu.... gambar dan susunan nama tu terbalik.. hahahaha lagi... tp kek tu cantik. potong betol...

rATu kEBaYA said...

comei kek amani..

cepat update jgn malas2 ye.

intan_blur said...

i likeeeeeeeeeeeeee..very nice kek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails