Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, September 28, 2011

nak jugekkkkkkkkkkkkkkkkkkk


sila tonggengkan kepala masing2....


16 comments:

InaAchik said...

sajerkan nak julingkan mata org pepagi neh!!! :p

♥MAMASYAZA♥ said...

setuju tu, saja nak julingkan mata org ekkkk.
anyway mak ngan anak, sama2 cute

wahida said...

gigih aku telengkan kepala aku nak tgk anak dara aku tu...

Fieza79 said...

tegeliat leher nak tgk gamba ni hehee...ni on the way gi mana ni..mcm dlm feri je..

*SiRibenMerah said...

adeshhh.. cramp leher ai.. neh saja nk sabotaj x bg ai power esok neh...

Ena said...

ahahahha..


sanget benget toleh paler nak tengok punyer pasal..nak ke mana tu? hihi

mummysyafie said...

tertonggeng kepala tengok gambar amani dan bonda mengedik..hihihi...

rATu kEBaYA said...

teleng kepala akak tau.. bukan sebab leher ayam.. tapi sebab gambar ni..

Mimy Hamid said...

memang nak kena ni...teleng kepala sebab nak tengok jugak tau..

eLLy said...

auwww... sakit kepala aiii :p

Deqna said...

tak teleng kepala tapi rasa nak cubit jer pipi amani tuh...hehehe geram ngan dia ni cam matured sgt...

ieda said...

aduhhh sakit tengkuk .. amani nye pasal erkkk bukan ibuu dieee ! ekekkek

Eye_nee said...

Tak kuasa aku...ko sajerrr jer kan...

Bitt (double IS) said...

perghhhhhhhhhhh sengeeeeetttt kepala sayaaa...akakakkakaa

CuppyCakeMommy said...

educational toys promotion ..
it is fun and smart toys for your kids..

visit our page at

www.smart-intelligent-toys.blogspot.com

for further inquiry kindly contact us at ysalli@yahoo.com

Softtouch [Hanim] said...

bonda yg gojes bersama anak yg comel lg cute miut...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails