Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, September 14, 2011

tolong jangan titikkan air liur masing2...

menu tea time last thursday....



 udang goreng tepung.....










 saja letak banyak2.....
pekena lak ngan nescafe panas..pehhhhhhhhh terbaik la...
tima kasih maktok...






amani comot..baru lepas mandi...xsempat nak sikat rambut lagi....



doakan amani cepat sembuh dari demam nyek...dah 2 hari dia demam nie....demam tumbuh gg geraham...malam2 jerk nangis..mata pejam..mulut nangis..huhuhuhu sampai bonda dia pun dah tingtong dah ha......worried la..klu anak xsihat nie....

16 comments:

rara pinkmafia said...

anak akk knp?demam ke?hmm sedap nampak udang tu sis.

Mimy Hamid said...

aku pun risau dengar bebudak demam..skrang kan byk kes....ko rajin2 kan lap badan dia yer..shiann dia....beb udang goreng ko pahal nk tayang saja je kan..huhu

rasp said...

adussss nak gak sepinggan tu maktok...hehehehehe

alololo cian amani....smoga cepat2lah dia sembuh...

Ena said...

cian amani..

gitu lah dah jadi mak ni kan.. akan ada je time tigtong tak cukup tido gitu.. tak pe.. janji anak2 kita tak melarat demamnya..

moga amani cepat sembuh yeh..

SURIA AMANDA said...

alahaiii...cian amani..tp mama long lagi geram ngan bonda amani coz letak gambar udang goreng tepung ni ha....huh...

mummysyafie said...

mak tok..nanti bleh tak masak tuk anak² angkat yang nak mai sabtu ni..hihihi..

amani demam lagi ke yang?

♥MAMASYAZA♥ said...

sedap ni kalo cicah sos

rATu kEBaYA said...

moga amani cepat sembuh.. gigi geraham akak pun sakit gak ni.. tapi sakit nak kena cabut..adoii..

intan_blur said...

bukan air liuq aku yg meleleh..tp air mata aku yg meleleh nok..sbb aku pose harini ..pastu tgk menu ko pulak..hadoiiiii..!! sentap aku nih beb.. ;(

siannye amanie..smoga cpt sembuh ye..amani nak dpt adik kan..sabar nokkk..;)

Dee said...

moga amani cepat sembuh ye..

POSH76 said...

aduiii mmg terliur...sodap!!!! cepat sembuh yer amani

eima said...

sian die ek...
fahim dulu tumbuh gigi tak penah demam ...nangis pun tak... tatu nk nk bg tips bg reda sikit yg amani rasa tu

*SiRibenMerah said...

maktok, nk request masak time akak2 tuh takde.. nnt saya makan x cukup.. hikhikhik~ wekend neh takde.. huhuhu~ mesti ai ngidam sbb terlepas g umah kak ida nnt...

ratusiput said...

alalala...mak mertua suk wad menantu demam ek... (ade kene mengene ke...) ahaha...

Bitt (double IS) said...

speedy recover boo...yer la kena jadi timer time derang demam nihh... perghhhhh gambo 2 tu tak hagak2...aakakkaakkaa

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya udang tu....kelas awk ieda minum petang makan udang goreng..org selalu mkn cucur jer....hehehheee

alahai siannya amani....moga cpt sembuh yer....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails