Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, March 23, 2010

Garden Cafe- Taipan

pada satu hari...ada sepasang kekasih..yang sedang enak di lamun cinta...
(hahahahaha sila muntah dengan ayat penyata aku tue....)
pegi memadu kasih di garden cafe - taipan usj....


sang puteri .... (wakakakakakakakakaak motip nak buat cita dongeng lak nie...)


bersama sang teruna.... (hahahahaha sila jangan mual2 ok..)
*en shukri berpenampilan baru...botak like mawi.... walaupun jawh panggang dari api
bak kata cousin aku... abg sokri (dia panggil en shukri sokri) nie macam mawi la..tapi xmacam mawi sangat....ha paham dak maksud dia...hahahahahah*




merenung masa depan...




watermelon juice tuk sang puteri...
apple juice tuk sang teruna...



sebenarnya hari tue member aku ada cakap...ada satu tempat makan
yang menarik dekat taipan usj tue..
kebetulan hari tue aku kena g amik en shukri balik keja...
terus en shukri ajak g makan kat sana....

ohhh tempatnya adalah sangat menarik...konsep macam food court la..
ada banyak stall...tapi deco dalaman adalah sangat cantik menarik..
tertarik kaw memang da bommmmm...
ada tempat makan buaian...ha..dok la ko ataih buian tue sambil makan...
*tanak la haku dok kat c2..ada aku muntah hijo lak kang...penin dok berayun2...*
aku xsempat nak amik gambar la ..al maklum la..penat redah jammed dari cheras jaya ke usj tue...
dah la sambil menahan pundi kencing aku dari menggugurkan air....dengan jammed lagi..
ujan renyai2 lagi...bayangkan la.....


tapi tempat tue memang sangat menarik la tempat tue tuk lepak2...gosip2.....dengan kawan2...
kawan2 blogger jom la kita berjumpa2an kat sanun...best ooooo tempat tue....
apa lagi blogger..jom la kita......moh deraih....





9 comments:

NeenaAnuar said...

alaaa.. kite dah eksited dah nak tengok tempat tu... ingat sis ade amik gambar tadi.. hehehe.. ok nanti ade masa leh lah kite lepaking kat situ yek! :D

Ena said...

tembikai jus satu.. hehehehe..

Lanun Ranggi said...

biler biler???


aku nak beli GPS dulu..
konfem aku akan sesat...

POSH76 said...

wah berdating dgn encik ala2 mawi yer...hehe

kat mana ni beb aku USJ ni mmg fail hehe

ina mail said...

Mesti tempat glamer tu.nama pun dah glamer.tak boleh, kalau musim panas cam ni, tengok air cam tu .meleleh

Dee said...

jauh tu sis kalo nk gathering ngan blogger..blogger yg dok area sana oklah kot..hehehe..

sedap nmpk walau air je..

[z@ck] said...

wohoo..dating nampak..
=P

Ms AiReEn MoHd said...

nak lepaking juga same ko ngan neena..ajak aku ehh, tak ajak siap ko...aku tampo ko...ghiler garang kan...baby jgn takut ekkk aunty dera bunda baby jer...wakaakkakak

nok jom lepaking jom...aku nak jer

Redbloodsnow said...

zie suke giler dgn kedua² juice tuh kak eida..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails