Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, March 14, 2010

Pocket Savers Lunch @ SR

SR lagi....heheeh ngalahkan bonus 5bulan kan...
sokmo dok makan dekat SR...
hari tue kitorang lalu depan SR..jap g nampak ada promo baru...
apa lagi harus la mencoba gitu kan...
cam lagu faizal tahir tue..
coba kau coba.... :)
murasss sajork...RM10 + RM 2 (ice lemon tea @ soft drink)


pocket saver lunch....RM 10 sajork...
(lum masuk tax la...)



seperti biasa keropok ubi kayu nie..harus licin kitorang bedal...


spagethi daging...
mula2 aku nak makan tomyam tapi dah habis la pulak...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa frust....langsung amik spageti sajork..
nasi pun ada..tapi hari tue cam xmo makan nasi..
tekak tiba2 cam minah saleh kelabu asap...



aku amik spageti ayam....



tengah pokus makan..sampai xtoleh kiri kanan dah...
kosentrate gitu..baguih2...
nanti kita tengok hasilnya....



nie aku punya..
yang xabis makan pun...xleh dah aku nak habiskan..
gila padat dah perut aku....


nie mak buyong sorang lagi punya...
hahahahah hasil dari kosentrate makan tadi...
licin ko..bagus..bagus...gud jobs...
leh datang lagi lepas nie k...



tersandar kekenyangan...
dah ropa ular sawa dah..kenyang makan..tersandar...
ahhahahaahhaahhahaha


aku pun yang dah tersandar kekenyangan...errkkkk alhamdullilah...


lepas dah masing2 kenyang melampau...masuk opis masing2 mata dah berat..
mana berat dengan bawak perut lagi...nak angkat mata pun rasa dah xmampu dah...
penangan ibu2 mengandong kan..makan sampai perut padat...


p/s: story pasal holiday aku akan menyusul nanti..tungguuuuuuuuuuuuu.....






4 comments:

NeenaAnuar said...

kite tak penah lagi cuba spaghetti daging tu.. selalu amik yg spaghetti tom yam jerk.. best tak sis?

Ena said...

wawawwaaaa.. makan lagikkkk.. nak jugakkkkkkk!!! ehehhehehehe..

POSH76 said...

murah tu harus cuba ni....hehe

Ms AiReEn MoHd said...

koptau tak air liur akuberjurai jurai tgk spagettiko tu...ni bukananakpunyer permintaan..leamkaku punyer permintaan....sedapnyer spagetikkkk tu nok...

ko ni jgn la ckp macam tu...siananak ko nanti..umah katner..aku sensitip org peknen nak mkn ni...ngada la ko nok..ko nakmakan ape?meh aku masak kan ...ceh wah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails