Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, March 11, 2010

MAAPKAN AKU....

salam kawan2...i'm back....yahooooooooooooooooooooooooooo memang best gila la
cuti aku kali nie..enjoy....
tapi sebelum tue..aku nak mintak maap banyak2 ye kawan2...
sebab aku tersalah kasi info kat korang hari tue...
kat N3 holiday.. aku cakap perjalanan 1jam kan..
ampun kawan2...sebenarnya perjalanan 2jam...........
aku tersalah tengok timing la..
hahahahah tapi walaupun begitu ada jugak yang dengan tepat sekali teka..
tahniah..tahniah..nantikan hadiah dari aku k....
nie peneka yang paling tepat sekali walaupun aku salah bagi info tentang
masa perjalanan....

jawapannya adalah BANDONG....






tahniah tuk MR AUJINZ...ko memang terror la beb...
walaupun aku kasi salah clue pun ko tatap meneka dengan tepat sekali...
apa lagi nanti tinggalkan jejak ko kat komen aku...kasi alamat aku nak pos ko nyer..
cenderamata spesial... dari bandong... :P
Deqna pun berjaya teka jugak...tepat...bagus...deqna nanti tunggu hadiah masa deliver jerk la nyek..ahhahahaahhahaahhaha jangan marah deqna... :P


jangan marah aaaaa...


p/s: sekali lagi sowie k kawan2..sebab salah kasi masa penerbangan tue...jangan marah no..
almaklum la...indonesia punya time kan..lewat satu jam dari jam malaysia...so aku konpius gitu...
jangan marah aku no.... muaahhhhhhhhhhhhhhhhhh

5 comments:

Cik Yayang said...

Sure bnyak soping ni kt Bandung..sorgaa....:-)hapdate!! hapdate! hihihi

NeenaAnuar said...

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............. tu lahhhhh.. kite lepas antar comment tu dok pikir balik taw.. confuse.. memang mula2 dah rasa mesti gie bandung nie.. tapi biler tengok tulis satu jam perjalanan.. terus pikir tempat lain lak! uhuk.. uhuk.. anyway.. tahniah pada para pemenang yer! ;)

POSH76 said...

aku mau hadiah gak tak kire hehe
negara asean bukan sipi2 ka...aku ingat hang p hadnyai hehe

Aujinz said...

yay yay...dapat adiah...hahahahaha..

Makcik..aku bg kat Fesbuk alamat aku yer..

huhuhuhu....

Deqna said...

tak sangka betul sangkaanku.. hehehehehe.. tak kira nak hadiah gak.. dah promise kan?

hehehehehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails