Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, March 31, 2010

Selamat UlangTahun Sayang...

*N3 nie akan melekat jerk kat atas nie selama satu bulan...almaklum la..pertama kali sambut anniversary nak gak lama2 letak N3 nie kan...sebarang N3 baru adalah di bawah ok..sila scroll down..jangan scroll up lak taw.. :P*


hari nie..08/03/2009 tepat jam 2.30petang....
aku dan en shukri di satukan...
dalam satu majlis yang sederhana hanya di hadiri..ahli keluarga terdekat jerk...
kawan??? huhuhuh semua xda al-maklum la..kampung aku kan jauh di kedah sanun...
nanti majlis kenduri diorang dah pakat2 datang...
so xda la sahabat2 yang menghadiri majlis akad nikah aku... sob..sob..sob....(sambil lap air hidung)


diam xdiam dah setahun usia perkahwinan kami...
rasa macam baru sekejap jerk kami di satukan...*cewah....*
percintaan yang penuh liku setelah hampir 3tahun berpisah..
tiba2 bertemu semula..dan akhirnya terus menjadi suami isteri..
*klakar plak kalu aku ingatkan kembali...detik2 pertemuan kami...*

kami bertunang pada 31/08/2008...
dan memilih tarikh 08/03/2009 untuk di satukan...
* eh sebenarnya nak awal lagi..tapi atas sebab2 tertentu yang xdapat nak di elakkan..
terpaksa la di lewatkan sedikit...(nampak sangat dah gatal nak berlaki kan..aku..wakakkaakakka)*

en shukri telah di akad nikahkan oleh tokwan (belah2 utara tokwan nie lelaki taw..) aku sendiri..
bapak kepada arwah bapak aku....
dia yang di pertanggungjawabkan menikahkan aku...
sebak...aku satu2 cucu yang tokwan aku akad nikahkan...
cucu lain semua pakai jurunikah...
tima kasih tokwan..kerana memenuhi hajat aku...


mana satu tangan pengantin...:P
tima kasih tokwan...sayang tokwan..muahhhhhssss


dengan sekali lafaz oleh en shukri..tapi 3kali di ulang oleh tokwan aku...
hahahahahaahhaha tokwan aku lak lelebih nebes....
ye lah..sebelum nie tokwan aku menikahkan anak2 @ cucu orang jerk kan..
(tokwan aku tokimam..dan jurunikah profesional..)
mula2 tue tokwan aku salah sebut mas kawen...
kali kedua salah sebut nama wali..(nama dia sendiri..)
kali ketiga napa ntah aku dah lupa...
tokwan..tokwan...so sweeet taw....
en shukri yang nebes langsung xjadi nak nebes...
tue yang sekali lafaz jerk tue...
hahahahahahahah gelojos taw... :P


AMIN...alhamdullilah kini kita dah ada ikatan yang sah...


merdeka...merdeka...
nampak sangat en shukri nie...xsabar taw..hahahahahahahaa
*ampun en shukri..kang dia baca statement nie..xdapat aku hadiah anniversary...*



buai laju2...aku nak kawen dengan anak raja..
eh cilap..aku dah kawen dengan en shukri..yahoooooooo
siap buat photoshoot kat atas buaian lagi tue..
walaupun buaian hasil tangan anak2 buah aku jerk..
tapi tetap nak posing...nampak klasik gitu...




dua hati yang dah menjadi satu... :P



ish..sampai kul brapa nak amik gambar nie..
aku dah penat nie..cepat la nak balik tido lak nie..tetttttttttttttttttttttttttt
hauhauhauahuahuahuahuahua :P


aku sangat berharap semoga ikatan yang aku bina
dengan en shukri nie..akan kekal sehingga ke hujung nyawa aku...
xdapat aku membayangkan hidup aku tanpa en shukri...ohhhhh gelap agaknya dunia aku...
huhuhuhuhuhuhuhu
buat insan yang bernama en shukri....

Senyummu adalah bahagiaku..
Ceriamu adalah dambaku..
Gelisahmu adalah kebimbanganku..
Air matamu adalah kesedihanku..
Kau pelipur lara dukaku..
Kau pengiring suka citaku..
Bersama kita dalam hari-hari keberkahan..
Ikatan ini berawal dari hati atas nama cinta..
Jalinan ini bermula dari rasa atas nama sayang..
Pertautan ini berasal dari angan atas nama rindu..
Sungguh ini adalah cinta, sayang, dan rindu..
Malam ini bintang bersinar cinta, bulan tersenyum sayang, angin mendesir rindu..Wahai bintang, bulan dan angin..Sampaikanlah salam cinta, sayang, dan rinduku kepadanya..“Sungguh Aku Sangat mencintaimu kerana Allah”


setelah 8bulan kami mendirikan umah tangga..akhirnya kami di berikan satu berita gembira..
aku telah di sahkan mengandung......2bulan..
ya allah aku amat bersyukur di atas rezeki dan rahmatmu...
sekarang usia kandungan aku dah 4bulan..terasa indahnya hidup dengan hadiah yang ALLAH berikan buat aku dan en shukri...
zuriat adalah penyambung kasih sayang kami...
semoga en shukri akan lebih menyayangi aku..sampai mati...


p/s: publishnya N3 nie..aku dan en shukri dah berada jauh..dari bumi malaysia...
nak balik pakai bus xleh la...hahahahaha kena naik flight la jugak..walaupun hanya dalam negara2 asean......second honeymoon tuk kami..bersama bb dalam kandungan....

18 comments:

Jijahh @ f.k said...

Happy aniversary .. moga selalu bahagia dan dimurahkan rezeki ;) ... aminn ..

zura@iwan said...

slmt ulangthn perkahwinan yer...semoga kekal higga ke akhir hayat...

klik2 passenger....hikss

Diarihatiku1976 said...

kejap je masa berlalu ekk... semoga perkahwinan ini akan kekal hingga akhir hayat

PUANSTOBERI said...

selamat ulangtahun perkahwinan yg pertama ya..!!

Deqna said...

happy first anniversary :)dan selamat berbabymoon...

semoga bahagia selaluu yer..
eh cuti2 tu jgn ganas2 tau.. cian baby..hahahahaha

Ena said...

Alhamdulillah.. Selamat hari Ulangtahun Perkahwinan ye Ida, Moga berbahagia buat selamanya.. Amin..

ina mail said...

Happy Anniversary. semoga kekal hingga ke akhir hayat. terkejut mak ko close up gambar tangan tadi.rupannya tangan tokwan.

Cik Yayang said...

Tahniah..
Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang pertama..semoga kasih sayang yg ada ini berkekalan hingga akhir hayat dan juga kehadiran org baru dalam peyut itu menguatkan lagi kasih sayang kalian..:-)

Dee said...

happy anniversary sis..cantiklah baju nikah..putih + biru..i like..

moga berbahagia selamanya ye..

NeenaAnuar said...

HAPPY ANNIVERSARY TO BOTH OF YOU!!

semoga berbahagia selalu... moga berkekalan hingga hujung nyawa... tak lama lagi dah pun bertiga.. pastinyer ianyer satu hadiah anniversary yg paling berharga for both of you kannn.. anway.. happy2 and enjoy2 selalu yerrr... ;)

p/s: alamak.. sah2 jawapan kite salah kat entry yg lepas.. tapikan negara mana yg sis pegi dlm asean nie yg satu jam perjalanan yek? kite rasa2 sis gie Bandung nie... tapi Bandung amik masa more than 1 our tau.. but mana pun sis pegi.. kite harap sis enjoy with your trip keh! ;D

POSH76 said...

happy anniversarry semoga bahagia dunia & akhirat

suker sgt tngk gambo2 hang hehe..blue kaler suit u laaa

[z@ck] said...

happy anniversary sis..
=)

SyaNa said...

hepi anibesari
semoga makin hepi
lagi2 nk tambah lg sorg ni kan
jaga diri ye :)

kathy jem said...

happy first anniversary kak..semoga bahagia bersama husband tercinta..hehe Bile tngk gmbr kawen akak rase tak sabar nak kawen ni.. ;P

Ms AiReEn MoHd said...

happy anniversary..ko tiup kan aura baby tu kat aku setiap jam nok..aku pun nak rase membuncit kat depan mcm ko...sekian lame aku menanti da sethn 2 bulan da ni...tiupkan segera

Redbloodsnow said...

alololo...happy 1st anniv kak eida. pssttt..lawa ah baju akad nikah akak tuh. superb taw..ailikee

nUR_rOsALiNdA said...

happy anniversary beb

jane said...

happy aniversary kak...

saya pon tak sabar nak kawen neh
agagagagagagaga~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails