Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, August 26, 2011

masak lemak rebung ngan daging..pembuka selera...

maap la semua...semalam aku mc....*mc lagi...*
dan semalam adalah mc cabut gg...yes..cabut gg lagi kan...bulan posa nie...2kali dah aku cabut gg...2minggu lepas cabut gg geraham no 2 dari belakang..sebelah kiri...semalam lak...lokasi yang sama cuma belah kanan plak...skrang 2-2 geraham kedua dari belakang adalah non hado...
sakit yang xleh tahan2 lagi...
dari aku tanggung seksa raya xleh nak bedal ketupat lemang rendang segala..baiklah aku g nganga kat doctor gg tue...




nie adalah menu2 2hari sebelum sakit gg melanda....
memang sakan la makan xhenggat....




 daging goreng..peberet en dedi...
maktok nie pantang dengaq en dedi nak makan apa2...kompom dia akan buat...
kesian katanya menantu nak makan...
memang senyum lebar la en dedi..dapat makan sedap2...




aku lak request nak makan masak lemak rebung....
hari tue bawak maktok g pasar borong....terus beli rebung.....
*tapi xberapa nak feel la....sebab klu kat kampung...rebung nie maktok cari sendiri ja...dekat tepi sungai sebelah umah tok aku...penuh pokok buluh...pantang balik kampung..sibuk la maktok cari rebung...*




 rebung masak lemak tambah daging....sedapnya...
klu letak perut lagi mabelessssssssssssssssssssssssss














saja nak tayang bebanyak kali...
huhuhuhuhu balik kampung nie nak cari rebung la...*cewah bajet reti ja kan..walhal nak cakap kat maktok..buat2 malu lak...*




hari last keja...esok pagi sesudah subuh dah nak bertolak balik kampung...cuti sampai la hari isnin 5/9....bestnya cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

6 comments:

Eye_nee said...

Laparrr giler aku ni nengok gulai rebung + daging tu....

Deqna said...

gulai rebung kegemaran saya jugak...

matahati-aishahazhar said...

Selamat bercuti ieda...

Ena said...

sedapnya eida...selamat hari raya buat ida sekeluarga juga.. maaf zahir batin ye..

Dee said...

sedap ar tgk daging tu..huhu..

Softtouch [Hanim] said...

samalah mak sy ieda...asiklah tanya menantu tu nk mkn apa...katanya kesian kat menantu..i jeles hoke!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails