Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, August 8, 2011

pekena stoberi cheese cake dan teh boh...

amaran....N3 nie penuh ngan gambaq yer..
ada gambaq yang siyiokkkk sendiri...dan ada yang memang siyiokkkkk...kekkekekekekekek




lepas berehat sejam lebih cam tue.....moh la kita kuar berjalan2......
amani jerk yang mandi..sebab dia membuang kan...dedi ngan bonda...sila mandi time malam kang jerk la... :P

sejukkkkkkkkkkk katanya g CH kan...lalalalalalalalalal


 bonda amik gambaq...dedi tolong cebukkan amani yer....
tenkiu dedi...tat's y i lap u beri much.....:P








 budak tecik nie sangat xcited dapat berjalan....



en dedi teringin nak pekena teh...so moh la kita ke ladang teh ye dalink...
xpa ai belanja u pekena teh..apa ada hal..setakat below 10hengget tue..ai xkisah sangat....
lalalalalalalaalala

sebelum pekena teh...jalan2 pusing ladang dulu...

 dedi wif amani...amani tengah dalam cobaan melepaskan diri...sibuk nak berjalan...




 bonda ngan amani lak....amani muka keterpaksaan...tensi bonda taw....





 dedi smile....bonda smile...amani..napa ko masham nie na....
kena penyet nyek...baru la jadi amani penyet....



 sayang anak bonda



candid nie nampak nice kan...
eh ka aku jerk yang rasa nice..orang lain x....



 yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....memang kami sangat hapie sepanjang kat sana....




 aku rasa aku suka gambar nie..walaupun nampak cam aku yang suka lebey...amani relex2 jerk..tapi tatap jugak aku suka....




 kesayangan aku...dan kesayangan dedi...jugak kesayangan maktok....



 kan main suka amani...dedi dia letak dia atas daun2 teh tue..kekekekek
nasib la xda ulat bulu...kot x..merenyam la anak ko malam tue 




 anak manja dedi...tapi malam2 cari bonda jugak...nak tido bawah ketiak bonda jugak....




 yeah....i'm hapie to be me.....



lepas dah penat bergedix...gedix....moh la kita bertea time lak...
 




stoberi cheese cake menjadi pilihan hati aku...
en dedi xnak makan..dia just nak minum jerk.....
gambar air non hado la plak...sebab tengah best2 minum sekali aku tertolak cawan air aku..maka bergenang la air atas meja...*anak xmelasak..mak lak lelebey...*






 sebelum menjamah makanan...dedi tolong amik gambar bonda jap yer....




 kasih seorang ibu......*mana x nyer..sebelum amani mula berdiri dalam baby chair tue..baik aku suap kan dia makan...*




 oppsssss......ngan anak xpa..di kalayak ramai bersuapan kan...




 yeah....amani sangat suka makan stoberi.....
bersungguh2 dia makan...
suka tengok....lepas tue comot...




anak kalut nak berjalan...bonda kalut nak bergambaq...
pro n kontra la anak beranak nie... 




 kitorang pekena teh dekat ladang teh nie la...
klu naik dari tapah..korang akan jumpa ladang teh nie dulu...




turn dedi lak..ye la..asyik2 bonda jerk menggedix kan..



lepas dah habis tawaf ladang teh....moh la kita ke pasar malam brinchang....
klu g CH pastikan korang pegi pasar malam brinchang nie taw...
macam2 makanan berasaskan sayur ada....



bantal stoberi....aku ada jugak belikan tuk amani...eh tapi bukan beli kat pasar malam nie...
aku beli dekat ladang stoberi kasimanis *nama ladang tue...*.....

 

makan malam...tapau jerk segala jenis makanan yang teringin nak makan kat pasar malam nie...
aku tapau...sayur goreng...cendawan goreng...n opkos la..jagung rebus......
*gambar non hado sebab dah malas nak amik...makan lagi best.. :P*

lepas dah habis tawaf pasar malam..moh la kita balik mandikan amani..dan kasi dia tido..cepat amani tido cepat la bonda ngan dedi nak manja2..auwwwwwwwwwwwwwww...lalallalal
kata posa kan minggu depannya..tetttttttttttttttttttttttt



pssstttt: esok amani genap setaun...cepatnya masa berlalu kan.....

14 comments:

mekchu said...

byk gmbr bonda amani menggedik ok lagi.. dari tayang gmbr makanan..

kalo keta papa-jit tak eksiden hari tu kan, kitowang pun ada kat CH 22-24 julai.. kalo tak bergesel bahu je kita kat bharat tu.. hehehe..

SyaNa said...

aku da tau akan ade gambar kek pn aku still nk tgk gak
huwaaaaa nak kek!!!

amani comel!!

Mimy Hamid said...

amani dah mcam dedi bonda dia muka suka jalan terserlah..sukanya tengok korang anakberanak...aku hope akan begitu jua..amin

shuhadah Zainol said...

wahhhh..bestnyeee..suka ngan semua gambaq..:)

sW33tdARLiNG said...

panjangnya lidah bonda amani.... hehehehehhek

Deqna said...

syoknya...lama tak ke cameron nie...mcm nak gi pulak..

esok amani nak setahun dah yer... lagi 9 bulan amani bakal dapat adik..hehehehehe hasil cameron highland...hahahaa

juelee said...

cantek gambo, me ritu gi CH gi ladang teh sg palas.. menonggek emndaki nye huhu

Anis Azalea said...

ah ada sebab pergi Ch rupanya..nak gedik hanimun yaa..
aahahahahah..cheese kek tu dosala...nasib aku bc blog dah nak magrib..

ratusiput said...

perghh....mentang2 tmpat sejuk nk mengaum je keje ko eh...takpe2 bg can.sok2 akaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkk pulau mencekau.muahahaha...

rasp said...

sib baik lah tengok tengah malam...
mmg terkecur tgk cheesecake stoberi tu....
oooo amani nak adik ek ekekekeke...

NeenaAnuar said...

ahahaha... amani maintain ngan muke kekwattnyer!

mummysyafie said...

eventho amani wat muka, tapi dier tetap comel. bonda nya excited nak amik gambo..takpe next time kiter buat trip gi sini..pastu kiter amik gambar lompat bintang kat ladang teh..hahaha

Dilla Ady said...

aisey...ni yg teringin nk makan kek nih..

wahhh, amani suke mkn stoberi rupenye..tak masam ke cayam?

-anidaothman- said...

aduiii pecutian yg sangat bestttt....

happy FAMILI...amani ni makin besaq makin tinggi value dia..geram aih...

bonda makin comelll laaa apa rahsianieh......ehehehehee


sdpnyaa kek tuh..telior

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails