Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, August 24, 2011

sama nyek????




 boo monster inc....


















dengan minah cinonet nie...





qaireen nur amani





21 comments:

Deqna said...

haah sama tang toncet dua tuh..haha

rATu kEBaYA said...

hehehe.. dua2 comel..

Ibu Dhia a.k.a Miss Yan said...

haah, toncet n kecomelannye.. alololo

InaAchik said...

ha ah la... SEJIBIK SEJEBON!
hahahahhaa...

ieda said...

ahahahah sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
amaniiiiiiiiiiiiiiiiiiii sgt2 cute lahhhhhhhhhhhhhhhhh
eiiii
adehhhhhhhhhhhhh
geramx100

muah !!!!!! muah !!!!

Dee said...

sama..kan k dee pernah ckp dulu..mcm budak pompuan monster inc..hehehe..

rasp said...

Boo....sama tapi tak sropa hehehehehe

sW33tdARLiNG said...

hahahahahahaha SAMA!!!!~

Mimy Hamid said...

sejibik...sama comel...kiut kiut

POSH76 said...

aku dok perasan lama dah tp nama kartun tu aku tak reti nak sebut mmg samalaa nak2 tang tocang tu kiut sgt!!!!!!!

makdara TERdiva said...

nak pinjam buley dok??? :D

eLLy said...

SAMA ... cer bonda lak ikat rambut camtu sama tak? :p

wahida said...

mmg sama....dua2 pun comel, tapi paling comel of koz la anak angkat aku tu...

Eye_nee said...

Ko bg kat aku BOO yg kat bawah ni..aku pinjam raya ni...ko balik kg naik heway kan..aku tunngu tepi heway amik dia....Geram menengok muka dia tu...

-oP_ida- said...

hahahahaha....samalaa Bonda...

katooon boo ni..nida minat sungguh masa pretnen sofia..ekekeke

cikpepel said...

haaaa....sama comel! toncet tu veri de sama...

Joy said...

seiras...cute nye die

intan_blur said...

hahahaahha.same la beb..baru pasan..hahaha..cute ok!! ;)
beb selamat bpuasa..

Bitt (double IS) said...

ha! kan saya kata sama....kan kan kan ehh bukan saya kat atau..iskandar yg kata...pastu ismeth yg meyampukk...aahhahaaha

Softtouch [Hanim] said...

mmg sgt sama ieda....comel..nak2 bila amani ikat dua tu...comels!

MiYOKO SuKi said...

hahaha..kembar seiras ke niii....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails