Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, August 17, 2011

salam nuzul quran.....

selamat menyambut nuzul quran buat semua umat ISLAM.....


moga kehadiran nya memberi kita seribu pengajaran yang bermakna...
moga kita dapat mendalami sedalamnya maksud NUZUL QURAN...










selamat menyambut NUZUL QURAN ikhlas dari kami....










hari nie cuti....hmmmmm selamat bekerja dekat negeri2 yang kena keja ye....jangan malas2 taw...xpa....lagi seminggu lebih jerk nak cuti raya lak kan...:P


11 comments:

NeenaAnuar said...

Salam Nuzul Quran buat kamo sekeluarga...

walaupun hari nie aku keje... tapi sangattt enjoyy dtg keje sebab aman damaii dan begitu tenangg sekali keadaan dipagi yg mulia ini! :D

POSH76 said...

salam nuzul alquran....mesti nak gi soping ni hehe

KiKiHanakO said...

beshnya ada cuti.. huhu

♥MAMASYAZA♥ said...

kami kat kedah ni tak cuti nuzul al-quran, pasal dah bercuti awal ramadhan aritu.
yup btoi sat ja masa berlalu, lagi seminggu kita dah nak raya

Fieza79 said...

kedah tak cuti..huhuu

plan nak ke mana hari ni..soping ke..?

sW33tdARLiNG said...

mencikkkk.... napa KL tak cuti??

Mimy Hamid said...

selangor cuti kan nok jangan masuk KL tau...sesak...hehe

Dee said...

salam nuzul quran..

Softtouch [Hanim] said...

salam nuzul quan jugak...sy pun cuti jgk nie...

eLLy said...

yeszaaa lagi seminggu jer ..
tik tok tik tok :)

Shu Shinju said...

salam nuzul quran...

tak terlambat lg kan nak ucap..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails