Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, August 29, 2011

eyyeyeyeye dah kat kampung

 yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dengan ini aku nak mengistiharkan...aku dah kat kampung....


klu dekat kampung...adalah lebih baik spend time sebaiknya menikmati suasana kampung....
makanya N3 nie adalah N3 keta auto publish




saja jerk tetiba mood adalah ober ghajen gitu kan....tue yang hegeh2 mengauto bagai...










maktok repeat buat cik mek molek..sebab hari tue buat dia kata xpuas makan...
bila tengok balik...ya ampun terliur lak aku ha.....nampak menarik gila...












pisang tandok goreng.....maktok nak lagi...
skali hari ahad hari tue..kitorang beli la pisang tandok lagi..kononnya nak suruh maktok buat pisang goreng la...
masa beli tue...cam dah kuning2 skit la...skali sampai skrang xmasak2 hoke...feliks haku....













 nie fries tuk amani...
dia tue pun pantang tengok aku hidang makanan atas meja...mula la dia tunjuk2 sambil jerit...
tue yang gorengkan dia fries..kan main lagi..sokaaaa....









 nampak kerak2 tue...sedapnya....












 pencuci mulut...tembikai dan belimbing madu.....










nie adalah permintaan khas aku....
mee sanggul goreng.....
sedapnya sumpah....nak suruh maktok goreng lagi la petang esok....



5 comments:

SURIA AMANDA said...

wahhh..ini macam balas dendam jer tepek gambo besar2..apa pun Selamat Hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..

Eri-chan said...

mak aii drooling aku tgk cek mek molek tu.....
mee sanggul aku tak makan...tapi kalau mak tok amani masak sedap aku nak makanla...hehe

POSH76 said...

mmg teruja nengok mee sanggul tu nyum2..bessnyer ada kampung

NeenaAnuar said...

gambar last sekali yg buatku tak menahan! huhuhuuuu... teringat-ingat mee hooon goreng maktok dulu! sedappp!!!

Bitt (double IS) said...

adehh saya paling sokakkkk pisang tanduk yg digorengg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails