Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, September 8, 2009

Menu berbuka hari ke-18

diam xdiam dah masuk hari ke-18 kita berpuasa kan..
sekejap jerk masa berlalu skrang nie....
hari nie..aku xmasak apa pun..
semua nya beli jerk....

sebabnya hari nie aku balik lambat skit hari nie..
ada testing system kat opis..
aku singgah ayamas jerk..tapau ayam black pepper...

en shukri lak g bazar ramadhan beli kue2...
hari nie banyak betoi kueh taw en shukri beli....
jenuh nak makan la....

aku klu berbuka nie memang kurengg skit kueh manis2 nie..
aku lebih prefer kueh2 goreng macam karipap ke..samosa ke..murtabak tue pun xpa la..
janji bukan kueh manis2 nie..
sebabnya memang tekak aku dah terlatih dari dulu2 xbrapa gemar kueh manis2 nie....
*kurangkan manis dalam makanan..lebihkan manis dalam senyuman..aku ikut konsep nie la...wakakakakakk*




tepung pelita...tepung talam..onde2..dan lepat...
nie semua hasil belian en shukri dekat bazar ramadhan...

murtabak daging

makanan penuh macam 4-5 orang makan..walhal berdua jerk...


bergedil..aku buat....
first time belajar buat bergedil...
senang sajork kan....

menu berbuka hari ke-18

ayamas black pepper....mabeles..dan sangat enak.....

mee rebus....


hasilnya sampai ke hari esoknya la kueh2 tue ada atas meja..
jawapannya en TONG la yang kunyah makanan2 tue semua...
ish2 bazir..bazir...



4 comments:

sayangtikah said...

manyak nye makanan....bak la resepi begedil tue...

NeenaAnuar said...

ooohh.. best mee rebus tuee.. yum.. yum..

Pepel BoNda AmaNi said...

sayangtikah..

tue la makanan tuk berdua dah macam makanan tuk makan 4-5 orang kan..
nak resepi bergedil ka..bleh2..alamak dah byk resepi nie utang nan akak nie..hehehehe

NeenaAnuar..

hehehe sis suka mkn mee rebus ke???

NeenaAnuar said...

yup! kite suka mee rebus.. tapi nak dpt org buat sedap kuah dia tu agak susah sikit larr...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails