Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, September 15, 2009

Jasad Di Kandung Badan..

tajuk agak2 ngeri kan...sila abaikan kengerian e2...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sebenarnya aku nak bagitau...
badan jerk nie ada dekat opis nie dan kl...
hati dan jiwa raga dah sampai kat kampung dah nie...

uwaaaaaaaaaaaaaaaa keji keji....
nak buat keja pun dan xda mood dah..
walhal keja melambak nie..
mana nak kena siapkan invoice..user guide..documentation..
lahai x terkejar rasanye nak buat semua benda nie..

memang xda mood langsung nie nak buat keja nie...
kena lak kat radio nie asyik2 la lagu raya ...
kejap2 kang lagu raya...kejap2 kang lagu raya...
korang rasa aku ada hati ke nak siapkan semua keja2 nie
dah klu setiap kali lagu raya jerk aku pun sama naik..
nan radio tue melalak..
*bila bos xda jerk la....kang kena tempik lak kang nan bos aku...*

uwaaaaaaaaaaaaaaaa aku nak balik....nak balik kampung..


korang jangan gelakkan aku taw...klu aku bagitau korang nie..
hehehehehhe semangat nie taw....
hari ahad lepas aku dah kemas beg tuk balik kampung...
hahahahahah giler semangat kan...
harus la packing awal2 kang ada lak yang tercicir kang...
baju aku jerk dah brapa pasang...kasut lagik..tudung lagik (yelah semenjak dah bertudung nie kan...)...lum masuk bab en shukri..dah penuh dah beg troli tue...

heheheheheheeheh...semangat kena lebey kan...
ye la.hari keja cam xsempat jerk nak packing baju kan...
*leh trima dek akal yang waras dak alasan tue???*



nasib baik la kat radio nie lum ada lagu balik kampung dari arwah sudirman..
kot dah ada lagu tue..harus aku mc jerk hari jumaat nie...
*motip ko nak mc lak nie..dah dasar pemalas tue segan lak nak cakap nyek..*
wakakakkaakakakakaaka macam la dapat balik awal pun kan...
hari jumaat nie lepas keja..balik umah mandi2..
baru la kitorang gerak pulang kot...

ish xsabar aku nak balik kampung nie.....
nak raya...*sebenarnya xsabar nak pakai baju raya yang ntah brapa pasang tue...*
hatiku dah sampai kampung halaman..
bos...bagi la cuti ehsan kan kitorang bos...
cewah klu la dapat aku luahkan ayat nie dekat bos aku kan...

p/s : korang pun rasa cam aku rasa ke??ke aku sorang jerk yang xcited lebey nie??????ish xpaham aku...heheheheheh

6 comments:

Deqna said...

harus lah fikiran dah menerawang sampai ke kampung kan... tulah feelnya biia time raya ni kan... wah ni mesti byk baju raya nie...

nURmALa mAZLan said...

ieda.......
wuuuaaaa!!! sama la kita...
jasad je kat office ni
tapi hati dah fikiran ku nak bercuti raya da...

aien~s corner said...

sis balik raya umah beLAH SPe???

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna

tue la masalahnyer pikiran dan ingatan dah sampai kg dah...heheheh baju raya??en shukri sampai naik penin la tengok..

nURmALa mAZLan

wah awak pun mengalami masalah yang serupa dengan kita ke??heheheh

aien~s corner

harus lah balik belah sis dlu dik...hehehehe

NeenaAnuar said...

huhuhu... kite yg tak sempat lagi nak pack satu barang pun tuk balik kg.. huk.. huk.. semangat sama jer cam sis berkobar2.. tapi still takder kesempatan larr...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar..

tue la sis..sebab tue kta pack siap2 hari ahad hari tue..sebab dah taw dah hari keja memang xsempat punya nak packing barang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails