Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, September 17, 2009

Lawak Sengal....

tadi masa aku tengah kebosanan kat opis...(dari pagi aku xbuat keja...asyik dok mendeco..deco.deco..*nyanyi cam iklan celcom tue taw..)
gile keji kan...datang keja satu haram keja pun aku xsettlekan...
tiba2 aku dapat satu email nie...
wakakkakakakakaka sangat sengal ok email nie..
langsung aku nyanyikan dekat budak2 opis aku nie..
ye lah..esok diorang semua dah start cuti hoke..
tinggallah aku kini seorang diri....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*ada jugak aku amik mc nie kang...wakakaakakakkaka*


buat mereka yang bercuti esok...hayati lirik ini..



Dengar dengar itu... punch
kad telah berbunyi...
sehari bekerja... tamatlah waktu ini...
lekaslah
rakanku... kemaskan barangmu ..
biar orang tahu... kita balik dulu ..
Jangan kau lupa... kemaskan meja .....
kertas di lantai... jangan biar
basah ... Cuba lihat itu... rakan rakan berpadat ...
di pintu pejabat...
menuju pada punch kad ........




marilah kawanku..marilah bersamaku,
menuju ke mesin punch kad itu. jangan
rebut2 punchlah satu2, semua pun nak balik dulu...
kalau sudah punch jalan jgn bertenggek kt situ, org lain pulak nak lalu.
angkut lah beg mu itu, bersama biskut2 rayamu.
segera pulang ambik anak
binimu...
alangkahkah riangnya dpt pulang beraya,
dgn ibu bapa sanak saudara...dengan
hati2 mulakan perjalanan, semoga selamat sampai kampung halaman

hahahahahaha kan aku dah cakap....sangat lawak sengal....
langsung ilang ngantok aku.......

p/s: bos, jangan marah nyek..saya makan gaji buta jerk hari nie..datang keja tapi xbuat keja..lantak ko la kan..hehehehheehhe

4 comments:

NeenaAnuar said...

hahahaa... memang sengal giler sis... but syok lar kite nanyi lagu tuuu.. hihiihihi...

selamat hari raya sis!! :D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha tue la..kta dok nyanyi sampai ilang ngantok...heheh..anyway selamat hari raya kembali tuk sis...

Deqna said...

memang kelakar lah lagu tu..
beria jer nyanyi sorang2 kat sini... adoi...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Deqna

hahahaha hiburan di kala sunyi tue..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails