Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, September 8, 2009

akhirnya kini pasti...

akhirnya....last friday aku temankan akak opis aku pegi jj cheras selatan nie..
dia nak beli handbag dan kasut katanyer...
jap g aku yang TERBELI la satu yang telah menjadi idaman kalbuku...

kan aku penah bagitaw kat sini yang aku telah jatuh hati dengan
satu benda nie...

hari tue masa temankan akak opis aku soping beg raya...
aku pun apa lagikan..
harus la mengambil kesempatan beli idaman kalbu ini....



TADAAAAAAAAAAAAAAAAA..



kasut comfort cap crocodile sajork...
pandangan atas...

aku suka betoi nan kasut nie..
selesa jerk pake...
rege pun xda la mahe melampau kan....
ada tiga color..itam..pink nan putiss...
harus la aku amik putis..sebab aku suka sangat kaler nie..
nampak cam cantik jerk....


pandangan sisi....~abaikan meja aku yang giler sepah tue~.


balik2 umah jerk..cepat2 aku simpan kasut nie dalam almari..
wakakakka takut en shukri bising nan aku...
nanti xdapat la aku nak mintak beli kasut lagi...
hehehehe kena la bijak skit kan...

5 comments:

[z@ck] said...

akk..nice la ur shoes..
tba2 rs cm nak jugak..
ehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

[z@ck]..

beli jangan xbeli dik..comfort giler kasut nie..best jerk...

sayangtikah said...

nak beli gak la....tapi kaler pinkh......

NeenaAnuar said...

sis... I loike your new shoe... cantik.. I suka gak pakai kasut wedges niee..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sayangtikah..

orait pinky tue pun santeks gak..

NeenaAnuar.

heheheh dah lama tu idam kasut tue..akhirnya dapat gak beli..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails