Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, September 8, 2009

gembira dan marah serentak...

hari tue kan..yang aku majuk nan en shukri tue..
hasil dari merajuk tue en shukri bawak aku pegi soping...

hehehe bijak kan pala otak aku memanipulasikan situasi...
~wakakakakakakakk~...

sebabkan en shukri pun dah tension dengan peel bini dia sorang nie..
maka dalam keterpaksaan nya..*nampak na xikhlas kan...*
en shukri bawak la aku pegi sogo masa cuti merdeka hari tue...

kitorang kuar naik motor jerk tue...
sebab awal2 lagi en shukri dah sound aku yang dia tanak naik keta..
jammed teruk katanyer dekat jalan TAR tue...

aku nak xnak terpaksa la kan...bercinta naik motor dengan en shukri...
dah macam drama sembilu dah ha...
naik mosqito kan...cewah sekali sekala nak merasa cam zaman2 bercinta dulu...
*zaman bercinta masa study dulu la....*



awal2 lagi aku dah bagitau en shukri aku nak cari suar dekat pertama kompleks @ sogo
so sebabkan kitorang pegi naik motor jerk kan...
decide nak parking motor dekat pertama kompleks jerk la...
senang skit kan..mula2 singgah butik levi's yang dekat pertama kompleks tue dulu..
usha2 dulu mana yang berkenan di hati..
sebabkan masa kitorang sampai pun dah dekat pukul 6 kan..

hasil rembatan aku...satu di sogo dan satu di pertama kompleks....


sogo sales...*sogo nie sokmo dok sales..xpenah nyer xda sales kan...*

paper beg peberet aku....*aku adalah pengumpul paper beg yang tegar..*

so en shukri cakap nak 'book' tempat tuk berbuka dulu la..
senang skit kan...nanti xpayah nak cari2 tempat tuk berbuka lagi kan..
kan kat tepi bangunan pertama tue ada kedai mamak apa kenamanyer ntah tue kan..
sebab dah parking dekat c2..so 'book' jerk la kat kedai tue kan...
siap dah bayar deposit semua..dah book meja semua..baru la kitorang g berjalan kat sogo..
lepas selesai aku membeli dekat sogo tue..
dah lagi 5minit tuk berbuka posa kan..
kitorang pun g la kedai tue..
jap lagi bleh dak....meja yang kitorang dah book tue dia kasi dekat orang lain...
aku memang dah hangen la kan time tue...


dengan penuh perasaan marah yang amarah *btoi2 marah nie*..
WTF la kan..ko leh senang2 kasi dekat orang lain lak kan.
aku pun apa lagik..pegi la jumpa dengan pompuan yang amik order kitorang tue..
cakap dengan dia..kenapa kasi meja yang kitorang dah book tue dekat orang lain...
aku sound la dia xkan nak suruh aku duduk dekat tempat bancuh air tue kot...
time nie sesapa yang tegur aku maw kena maki sia2 jerk nan aku nie...
~wakakakakakak keji ohhh ko nie yusnida....~

en shukri pun dah hangen gak nie time nie....
aku pun xbrani nak tegur dia nie...
sebabkan meja dah full kan..diorang kasi aku nan en shukri share table dengan 2 orang akak..
aku pun macam OMG...apakah semua ini dugaan di bulan ramadhan...

dah la en shukri mintak air apple suam jadi apple ais...
aku cakap nak suam..laki tue macam sengal2 pala otak jerk kan...
yang xbleh blahnye..dah la air tue masam gila....
dia g buang ais dia jerk..rasa macam aku nak siram jerk air tue kat atas kepala budak laki
sengal tue....

sora aku dah kuat dah time nie...
sampaikan meja sebelah2 dah usha2 aku dah...
arrrggghhh lantak ko la kan....klu ko kena pun harus ko pun hangen gak kan....

lepas makan kew tiaw goreng yang xda rasa apa2 langsung tue...
*aku makan 4suap jerk..dah xlalu nak makan dah...*
terus kitorang blah..en shukri pegi dekat kaunter tue...
kasi resit yang kitorang dah bayar tue...dan terus blah...

hangen satu badan kan....
en shukri berbuka hari tue tanpa minum air ohhhh...balik umah minum dekat umah...

balik umah...langsung hilang perasaan marah yang membuak2 tadi tue kan...
sebabnya...aku dah xsabar nak pakai nie...


satu dah potong kakinyer...satu lum sempat nak potong...sebabnya tukang yang potong tue dah habis shift keja....macam2 taw pekerja sogo nie..


balik umah baru macam terperasan yang kaler suar aku beli nie..lebih kurang jerk kalernyer..
alahai..en shukri cakap ok la tue..heheh takut aku ajak pegi beli lain la tue...

aku dah gemuk skit ohhh...dulu b4 kawen pakai suar saiz 24..skrang dah up jadi 25..hehehehehe

xcited ada suar baru langsung dah ilang perasaan marah...
langsung perasaan gumbira jerk di hati ini....hehehehhehehe

*notakaki dah lama aku xhapdet kan...bz melampau skrang nie...*



3 comments:

Deqna said...

wah sampai 2 helai tuh..... bagus2.. paw lagi en. shukri tuh..

saiz 25 kira oklah tuh.. nak tau saya berapa?? 28 tau..huhu

NeenaAnuar said...

ohhh.. kalau daku pun turut mengamukss seperti mu sis! hehehe... harus di fire jer org2 berniaga yg tak tau nak jaga hati customer nie...

tapi ok lar kann.. at least sejukk gak hati sis biler dpt seluar baru kannn... and org kedai tu pun pandai pasai dia bawak apple ais sbb mau kasik en. shukri sejukk daaaaaa... hehehee..

Pepel BoNda AmaNi said...

Deqna

hehehehehe kesian en shukri kena paw nan bini dia..sekali sekala bleh la ..setaun hanya sekali..cewah cam raya lak kan..deqna pakai saiz 28??? ok la dengan ketinggian awak..

NeenaAnuar..

memang kan..sakit btoi hati...dah la kita dalam kelaparan dan kehausan..sabar jerk la...wakakak
air apple ais yang masam tue langsung en shukri xsentuh pun..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails