Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, October 6, 2011

kussss semangat bonda...

minggu lepas en dedi mc...sakit mata....

makanya...en dedi amik alih jaga amani la kan...

ala..maktok pun ada jugak....kat umah....

bonda kena kuar cari rezeki tuk sesuap nasi...


*alolo...statement mintak nyawa sangat.... :P*


masa kat opis...tengah bz sesangat.. *berfb dan berBW*...tetiba bunyi...


"kalau berpacaran..jangan tunggu lama2..." message ringtone aku la tue....

ooo dapat mms dari dedi....


skali dengan penuh xcited nak tengok mms apa la yang dedi utuskan buat bonda di perantauan....*dedi kat taman puncak jalil..aku dekat cheras jaya....jauhhhhhhhhh la khennnnnnnnnnnnn*




nebes nie..nebes ....





jeng..jeng..jeng..*sound effect cita seram skit*







1










2









3









4









5









6









aci...aci buka pintu....








nana balik pukul 1...








ok2..sambung kira balik....





7








8








9








tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




















sempuittttttttttttttttttttttttt hoke...
dia g panjat walker dia tue..masya-allah....
berderau darah aku dapat mms nie...
ooo anak..ooo anak....








 ooopppppsss kantoi dedi amik gambar amani la...
nie mesti dedi nak bagitau bonda nie....






 

 tengah kusyuk tengok mia kat dalam tv...
amani memang sukaaaa gila tengok si mia nie...
*dulu masa aku ngandongkan amani pun aku minat sesangat kat si mia nie la..sebab tue letak nama amani..kekekkekek*




tue baru satu acara menderaukan darah aku yang di lakukan oleh amani masham nie....
ada lagi...acara2 lain nanti next time aku share2 nyek....



sapa kata perempuan xlasak......

now nak makan sat...lapaqqqqqqqqqqqqqqqqqq 





xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P

20 comments:

-oP_ida- said...

tudiaa hebat dok ada....leh tahan lasak budak comei nie....
bonda......ni aksi berani nie..ekekkekeee

syanasaid said...

aiyoooo budak jatuh kang
hahaaa
iman pn x seterer ni

bagus la kontra
haahaa

SURIA AMANDA said...

nauzubillah..amani...mama long tgok pun berderau darah hokeh...biasa la budak zaman skrg Yus...dania dulu pun mcm ni jugak..

Deqna said...

uuuuuuiiiiii terornya dia memanjat....tak bergerak2 ker walker tuh? hebat tul amani nie...

Mimy Hamid said...

mendebarkan la amani ni...isk dedi leh snap jek tau...isk isk aku lak seriau nengok..anak oh anak pompuan ni...amani turun

Ibu Dhia said...

dia buat bonda dia hampir2 heart attack dah.. huhu..

ye, anak dare kite pon same melasaknye bonda..

A D I A said...

hahahaha kusssss semangat. amani.. jgn buat aksi ni masa org takde hokey, masa bonda/ dedi or maktok ada takpe.

piya ni nak berdiri pun lum pass lagi, tapi tadi ada hati nak prektis berdiri atas basikal 3 roda dia. berderau gak jantung aku tadiii.

rATu kEBaYA said...

hebat betul amani ni.. boleh dia panjat walker tu ye.. risau acik tau

juelee said...

uii buleh geng ngan rayyan la gini.. rayyan pun camni la syik p[anjat aje..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

uikssss, lgsung tak heran kat dedi nak lapor kat bonda aksi dye buat.. dye cakap mia lagi penting.. hahahaha

Amy Syaquena said...

wah hebatnya amani leh panjat walker mujur x de pape...

eLLy said...

OOOmmakkkk Aiiiii ... ngapo la ganas sangat nie ... ikut perangai sapa la ni ek?

*SiRibenMerah said...

confirm adik dia nnt boy.. hahaha.. sebab kakak da lasak cam boy.. adik nnt gudboy cam gegirl la pulak kannn~ hahahaha


mcm nampak dah dia akan membuli adiknya nnt~

POSH76 said...

jgn biarkan bahaya beb...aku nengok gambo pun dah seriau....leh tahan gak amani ni..

eMMe said...

hahahaha....
mau tak berdiri bulu roma ku auwww...
nasib baik tak jatuh anak oi.....

Eye_nee said...

KOMPOM..ikut pangai ko ni Datin...

Dee said...

cheq tgk pun seriau aiiiihhhh...

ratusiput said...

amboi menantu...kalah bakal suami...ko tgk citer apa tu menantu oiiiii smpai pepanjat walker...hehe...

Softtouch [Hanim] said...

kussss semangat..terkejut untie tau....betullah sape kata pompuan xlasak kan..samlaah kwn dia kat cni..lg lasak dr abangnya...

~izan~ said...

tu dia,skrg anak fomfuan sama hebat je dgn anak lelaki kan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails