Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, October 12, 2011

worried

sangat susah hati sebenarnya nie.......

my lovely doter xsihat........
semalam balik dari keja...mama bagitau...amani penat....
aduhhhh anak ooo anak.....

worried bonda taw...... tunggu sampai tengah malam...amani masih lagi susah nak bernapas...dan asyik menangis...

terus bawak dia pegi hospital.....


sampai jerk hospital..terus kena amik NAB.....
amani menangis xhenti2...sampai mulut naik biru....
susahnya hati aku tengok......

last2 maktok cakap...dah la..xyah sedut gas lagi...sebab amani menangis xhenggat punya....






 1.20am......huarrrggghhhhhhhhh



lepas doc check....doc suruh pegi x-ray pulak...huhuhuhuhu
dah kenapa pulak kan...sampai nak kena x-ray...





 si masham bonda yang xsihat......
memang asyik kena dukung jerk semalam...xleh letak langsung..kompom nangis....sabar..sabar bonda...sabar... :P









 kat jabatan pengimejan x-ray



semuanya en dedi yang buat..bonda xkuat...
xkuat nak tengok amani nangis meronta2.....sat g..bonda pun nangis sama lak...
ok..ok...bonda memang cenggeng skit.....


lepas dah x-ray..doc check lagi skali..dia pun xdapat nak kesan..apa2 sebab amani asyik nangis jerk kan.....
so doc suruh balik dulu..n makan ubat..hari nie klu keadaan amani masih sama lagi...makanya..kena la bawak dia ke hospital lagi...
huhuhuhuhu aku sangat susah hati....doakan amani xda apa2 yer kengkawan....







 amani...bonda rindu amani smile dekat bonda cam nie.....
semalam satu malam amani xleh sleep...asyik nangis ja....
maybe sebab amani susah nak bernapas kot.....

dada pun berombak2 jerk....bonda susah hati la..sayang...
cepat sembuh yer anak bonda.....








 amani gud gurl kan....
amani kena kuat......cepat baik yer anak bonda....
bonda sayang amani...muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh





Muahhhh : Bonda Amani -------> xtau nak komen apa2.....tekan jerk like kat bawah nie..... :P

44 comments:

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

insya allah tak de pape sis, mayb nanges sb badan tak sihat je, demam2 ke..

aku ida... said...

Salam, tumpang lalu..hope amani cptla sembuh. mmg risau yg teramat la sangat bile anak sakit..huhu. sgt paham perasaan kamu tu

ratusiput said...

aduh nape ni menantu...hrp menantu takde pape n cpt sembuh ye...menantu kan kuat...kena cpt baik tau...sian kat bonda tu...aunty ciput doa byk2 utk menantu ye...

Ieda Al-Habsyi said...

alololo ciann amani, ape2 pon semoga cepat sembuh ek

Shu Shinju said...

sian dia...cepat sembuh amani.. hrp arini dia dah boleh senyum balik....

Mimy Hamid said...

sian nya korang...kul 1 pagi...anak sakit kita yang sedih kan...akupaham..amani cepat baik yer syg moga tak de apa...bonda kena kuat yerk....be strong...

POSH76 said...

Doakan amani cepat sembuh yer...mmg tak keruan dibuatnya kalau yang paling kita syg sakit...

Eye_nee said...

mmg la kan sis kalau anak la yg sakit...risau hati kita ni tak dapat nak ckp la...akk dulu2 kalau masa umuq cam amani ni bebudak kat umah tu demam...siap bawak dlm bilik....ayaq asam jawa..ayaq daun bunga raya...ayaq pokok resam..tu nak bagi jaram kepala depa sumer...tu yg kekadang bila depa tak degaq kata...rasa mcm nak cekik btg leher depa...geramm sungguhhh...

rATu kEBaYA said...

semoga cepat sembuh ye...

Kalau sedut nab lagi dia menangis lagi cepat nab tu masuk ke paru2. barulah rasa lapang paru2.

harap amani takder apa2.. xtray mungkin nak tengok kahak kat dada amani kot.

chichi said...

kesiannye...cepat2 la sembuh..amin..

*SiRibenMerah said...

insyaAllah.. Mummy iyra da kirim semangat kannn td.. nnt sehat yek amani.. sayang dia...

*bonda jg diri*

-oP_ida- said...

akak,...insya'allah xdak apa-apa..mayb kahak banyak sangat kot...tuh yang kena sedut hampagas..huhuhu.......

dia sakit kat sana, nida kat sini pn xselesa doknya...risauuu jugak..

Ena said...

sabar ye ida..

gitu lakak bila tiap kali anak2 kena amik ned..

dak irfan la yg susah sikit.. masa mula2 dulu memg tak dapat amik lgsng cam amani jugak.. nagis sepanjang malam, nasib baik dier nak makan ubat.. dan doc bekalkan solution utk amik neb kat umah.. sbb doc sendiri susah worried tengok irfan time tu..

Moga amani kuat dan kembali sihat seadanya..

mamaNoriz said...

dia perlu di x ray utk tengok paru2 takut ada jangkitan atau kotor..

minta2 la semua selamat yea...

dont worry too much, kang awk lak sakit...

sabar, byk2 selawat k

Dee said...

moga cepat sembuh ye amani sayang..jgn buat hati dedi, bonda and maktok susah..

monitor amani ye bonda..kalo tgk something wrong je terus terjah spital..

Papa Mifz said...

insyallah nanti sihat tu....dia kan gud gurl...:)

eLLy said...

cepat baik sayang ...
Bonda eLLy luv you too

Eri-chan said...

siannya ..dia sakit apa ni...amani smile to bonda back. she miss ur smile..

Mama'cfa♥ said...

insyllh semoge cepat sembuh ye syg....sbr ye bonda

ieda said...

ya allah .. kenapa ngan amani dik ??
dia ada semput ke .. ??
huhuh risau tgk wajah dia
nangis terus nieee
harap2 sgt amani x ada apa2 yg merunsingkan ..
insyallahh aunty ieda doakan anakanda amani baik2 tau dan cepat2 sembuh ! .. aminnnnn

MiYOKO SuKi said...

get well soon, my baby amani... :)

Pepel BoNda AmaNi said...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ~ tue la...harapnya xda apa2 la...

Pepel BoNda AmaNi said...

aku ida... ~ tue la kan..klu anak xsihat jerk...as a parents memang kita sangat susah hati kan...

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ tima kasih ibu ciput..

Pepel BoNda AmaNi said...

Ieda Al-Habsyi ~ tima kasih untie ieda

Pepel BoNda AmaNi said...

Shu Shinju ~ tima kasih acu...

Pepel BoNda AmaNi said...

Mimy Hamid ~ tue la bonda dia memang cengeng lebey...

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76 ~ tue la pasalnya beb...

Pepel BoNda AmaNi said...

Eye_nee ~ hahaha lepas baca komen ko..terus gelak....xjadi sedey...sayang la ko kak...

Pepel BoNda AmaNi said...

rATu kEBaYA ~ insya-allah..mudah2an...

Pepel BoNda AmaNi said...

chichi ~ tima kasih beb...

Pepel BoNda AmaNi said...

*SiRibenMerah ~ sayang mummy iyra jugak....

Pepel BoNda AmaNi said...

-oP_ida- ~ tima kasih nida..insya-allah skrnag amani dah semakin baik...

Pepel BoNda AmaNi said...

Ena ~ tue la..eida rasa apa yang akak rasa

Pepel BoNda AmaNi said...

mamaNoriz ~ thanks mama...

Pepel BoNda AmaNi said...

Dee ~ tima kasih akak...

Pepel BoNda AmaNi said...

Papa Mifz ~ dia gud cam bonda dia jugak...

Pepel BoNda AmaNi said...

eLLy ~ luv bonda elly 2..3...4.

Pepel BoNda AmaNi said...

Eri-chan ~ semalam dah dapat balik senyuman amani...

Pepel BoNda AmaNi said...

Mama'cfa♥ ~ thanks prenz....

Pepel BoNda AmaNi said...

ieda ~ tima kasih untie ieda..amani dah 2 kali kena semput nie...

Pepel BoNda AmaNi said...

MiYOKO SuKi ~ tima kasih untie tin comey...

Softtouch [Hanim] said...

alahai siannya amani...rasenya skrg amani dha ok kan...amani kuat! yeayh!

Bitt (double IS) said...

alololo sakit rupanya...kesiannnyaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails