Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, October 4, 2011

pelangi e2 warna warni

kasi 1 jerk la dulu gambar xtvt ketenangan jiwa.....









 
pose lepas bekpest kat mc'd.....kasi tenaga dulu..tuk memulakan acara....
sebagai menghormati makyong...aku kena la jadi kepala ketapi...
:P

29 comments:

rATu kEBaYA said...

bestnyer... cepatlah masukkan yg lain.. heheh

intan_blur said...

amboiii ko nok..bukan main lg ye..jeles aku nih ha

ratusiput said...

takble tahan seh tengok...

mekchu said...

tak pelangi sangat tu.. patut ada ekor kaler oren kat hujung tu.. hehehe..

KiKiHanakO said...

bestnyeee berkumpul.. ;)

Eye_nee said...

bebbb lu pi karaokkkkkkkk kerr...

Shu Shinju said...

wahhh... sakan depa...syioknyee..

wahida said...

korang semua best!!

weh, puas aku tgk gambar2 anak dara aku kat n3 bawah ni...rasa nak peluk cium je budak comel tu...

POSH76 said...

santekla korang pose camtu.....kelass ko

*SiRibenMerah said...

chanteknyaaa kita semua dlm ini gambar.. cepat2.. update wayang.. last skali ai update...muleh?

eLLy said...

untuk balance kan gerabak akak kena dok belakang.. huhuhuhu

ieda said...

loh2 .. ekekek mak yonggg mak yooong .. cam tahu je nak kemana tuu .. hurmmmmmmmm :)

Mimy Hamid said...

adakah lokasi di wangsa walk mall?? tul tak aku teka...cer teka..

Pepel BoNda AmaNi said...

rATu kEBaYA ~ coming soon...

Pepel BoNda AmaNi said...

intan_blur ~ ko jerk bila nak jumpa ngan aku???

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ nanti kita dating berdua lak na...

Pepel BoNda AmaNi said...

mekchu ~ kaler oren ada nyek dalam pelangi..kekekekke

Pepel BoNda AmaNi said...

KiKiHanakO ~ bestttttttttttt

Pepel BoNda AmaNi said...

Eye_nee ~ makyong goyang gerudi...

Shu Shinju ~ sekali skala berjimba sakan..heheheheh


wahida ~ khas tuk tatapan ko nok...

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76 ~ kelass kau maria..kekkekek

*SiRibenMerah ~ motip nak jadi orang terakhir???


eLLy ~ wkakakaka takut gerabak tergelincir ke kak??

Pepel BoNda AmaNi said...

ieda ~ makyong release tension..

Pepel BoNda AmaNi said...

Mimy Hamid ~ kat MV la nok...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

lambatnya, lambatnya.

Bitt (double IS) said...

owh ni la color rainbow tu yer..hehehehe

SURIA AMANDA said...

OHO...NI LA GRUP YANG AMIK CUTI JUMAAT ARI TUH EH.....OHO.....

-oP_ida- said...

dahsat geng "PELANGI" ni.......
bejimba sakaN nie.......

happi jaa

sW33tdARLiNG said...

nampak sangat dah perut makyong tu... kuat ke meneran kat karoks tuuu?

♥MAMASYAZA♥ said...

lama tak kluar ngan kengkwn camtu

NM02 said...

next time kita jumpa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails