Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, October 11, 2010

sebelum dia pakai baik aku pakai dulu...

dah la...xmo moody2 lagi....
sangat xelok tuk pembotoxkan muka hoke..moody2 nie...
cam nak kulit muka nak tegang kan.....klu sokmo dok moody....

lupakan kisah sedey...skrang meh kita bergumbira..
klu rasa gembira tepuk tangan.... *clap..clap..clap*
klu rasa gembira hentak kaki.... *aku pun xpasti kenapa klu gembira kena hentak kaki...selalu hentak kaki nie protes jerk... :P*

ok2...dah start dah...melalut budak purple nie kan....
bukan niatku nak membebel tapi nak mengisi masa lapang...sementara nak tunggu masa balik...
lagi keji kan....ko dari masuk keja...kul 9 sampai nak balik keja kul 6...asyik ngadap tenet jerk....
banyak lak bunyi kan....


sebenar n3 nie dah lama terpending dalam draft post nie...
almaklum la.....xsempat nak buat n3...dah terberanak lak kan..
makanya terpaksa la di postponed kan..sampai 2 bulan lebey....

hari tue....seperti yang telah di janjikan oleh si cantik manis nie...
sampai la satu parcel dekat opis aku....
aku nie pantang dapat parcel...harus keterujaan tue melampaui segalanya...
eleh korang pun sama kan..bek ngaku cepat...sapa xsuka dapat parcel...cepat..cepat.....ngaku jerk la.... *panggggggggggggggg sedasssssssss bagi sedar diri balik..dari membebel...*



tengok betapa panatik nya aku...dapat bungkusan purple nie...
gila xcareee....purple tue beb...
baru la purplelicious kan....
siap pakej...tudung pun purple....


siap dapat mesej ringkas dari si pengirimnya...
eh ringkas ke?????



nampak x???? xnampak memang kompom kena pakai terapi permata hijrah la lepas nie.. :P

nak tengok aku dapat apa????
btoi nie..nak tengok?????

moh cepat..cepat....usha...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



bib ngan FM Cameron Highland wa cakap lu....
peewwwwiiitttttttt muzik retro terbaik....... *dengar amy search cakap kat radio... :P*





bukan satu...dua hoke..dua...




jagung ngan ladybird....


sebelum amani pakai e2 bib...apa kata bonda test dulu..bley?????


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




bonda ko yang lelebey menggedik kan nak...
dok menerai pakai menatang bib nie..
nasib baik air liur xmeleleh....oooohhhh ober sangat kan...



pehhhhhhhhhh gila tembun aku dulu kan....
cewahhhh ayat nak kasi korang taw..aku dah berjaya menurunkan berat badan...dan kembalikan..ke angkat 4 di hadapan......

rupanya..bukan aku jerk yang dok sengal ngan bib nie...skali2 ngan en shukri skali hoke...
tapi sowie la..non hado gambar dia....malas aku nak layan..kesengalan laki tue.....
korang imagine la sendiri cam na romannya orang bermisai bagai..tetiba pakai menatang bib tue...
ampunnnnnnnnnnnnnnn scary hoke...scary.......
wakakakakakakakakakakka matik la terngumpat laki sendiri....



notakikuberbunyi : addooooiiiii mengantok siut.....baru anak sorang kan.....huhuhuuhuhu

16 comments:

Aujinz said...

aku kompius..

BIT ka BIB?..

ahhhh.. layankan jer la nok!

Lady of Leisure said...

ooo sblm baby pakai, mama dia rasmi dulu ek heheheh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz~ hahahhaha dah betolkan la nok

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Lady of Leisure ~ hehhehe amani xleh pakai lagi...labuh sangat... :P

zura@iwan said...

hahaha..apa kes ibu dia try pakai bib plak tu..nk jd bb ke..kakaka..

ratusiput said...

aku ade dapat gak beb FM cameron tu...tp gambo stobery.pasal lucky commentar ni gak.ehehe...bib je la nan ado...tak sesuai..sebb takdok baby.ehehe..

Lovely Bella said...

hehehe untung aaa akak.. tp bib tuh bebi nyer.. bukan utk akak yerk.. akaknyer kene bidang besar skit.. ehhehe :)

-NiD's- said...

comeinyaaa....BONDA pakai dl bit erk....unty posh kasik erk..comei sokni kalO amani pakai...hihihiih

mrs.ecam said...

vahh berat dh kembali ke asal??? tahniahhhhhhhhhhhhhhhh

SyaNa said...

iman pn kena pakai bib ni.air liur makin jejeh
ade benda kot aku xdpt makan dulu
hahahaa *rasa sume da makan*

kak ina mail said...

Teringat pasal hadiah, akak tak bagi pun pada anak ko hadiah.Tak pelah, nanti kalau ada senang , bolehlah datang kerumah akak dengan amani ye.

ieda said...

hahah cumeinya ( aper ker namanya .. bib ? ) utk bb sesuai lahh .. :))

NoRMie said...

xleh nak bayangkan camne daddy si amani pakai mende tue.. hahaha..

NeenaAnuar said...

hahahaha... comeii jerk bib tu... sis pun comey sama! :D

Iena said...

burok perangai nyer bonda amani... ;p

Mimy Hamid said...

hahaha nok ko tak senonoh...bip amani pun ko leh sangkut kat leher kan...bonda bonda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails