Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, January 10, 2011

No tajuk....

selamat pagi isnin....monday blues ke hari nie???

aku hari nie..masih tidak berapa berpuas hati dengan keputusan AJL Jubli Perak semalam...
huhuhuhuhuhu....tapi apapun..keputusan adalah dari juri profesional kan...what to do...

13 comments:

Softtouch [Hanim] said...

samalah xpuas hati ngan juara....tp apa nak buat kan...

MiYOKO TACHIBANA said...

tak puas hati gak...tp, what ever it is, Ana da bw blk rm35 ribu tuuu...

waaa...awek kaya la tuuu

ratusiput said...

akak lg la tak tgk langsung pun...sbb rase mcm dh tak best ajl ni...

Shu Shinju said...

yesss!!! ana rafali menang..I loikkeee !!!!

POSH76 said...

me tooo tak satisfied...ingat FT huhu

SURIA AMANDA said...

Lisa pun x pueh hati la kak..mcm x kena jer...tapi apa pun adat bertanding la kan...

✿etiey erywan✿ said...

u.. samalah dengan i ni. memang tak puas hati.. ishh geram!

rasp said...

ramai yg tak puas hati...
tapi rasa cam AJL kali nie agak bosan lah ... naper ek?

mummysyafie said...

arini ok je. semangat kerja setelah bercuti lama tetap ado. tapi fikiran duk ingat kat anak² di sekolah.

kakchik@ella said...

suka tak suka diaorg dh menang puluh2 ribu eida. kita yg tak suka tak dapat apa2. so redha je lah. hihi ..

zura@iwan said...

kptsan juri kan..apa nk buat...huhu

Iena said...

aku masa tgk ajl kemain kutuk lagu juara tu... ngan performance ala2 pementasan teater budak tingkatan 2... lg pon x kena taste langsung... adoi, x puas hati langsung!

Mimy Hamid said...

hati tak puas gakkkkkkkkkkkkkkk..AJL ntah apa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails