Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, January 21, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN ALEEF

salam pagi jumaat uooollssss.....ada yang bercuti ke hari nie????? aku????
plan asal memang nak cuti.....skali kena attend uat dekat shah alam la plak...
so cuti adalah kancel....huh' nyampah mak hoke...


sabtu lepas my ahli kongres.....buat besday party anak dia...
tue pun sebab aku yang telah merequest potong2 kek...
ahahhahaha suka suki jerk kan...siap request pas tue demand hoke..nak kek SR sajork...


nasib ko la dapat ahli kongres cam aku kak no.....siap menambah request nak kek Chocolate Indulgence lalalalallalalalalalalal
sapa nak kawan ngan aku...angkat tangan..aku nak request kek lagi nie... :P



ahli kongres with her besday boy...aleef....
sangat ensem....senyum sampai mata pun xnampak...like moder like son...




sama kan diorang?????



my peberet cake....yummy..yummy....sedap banget....





kitorang celebrate besday aleef dekat amcorp mall..
nie la kali pertama hoke aku jejak kaki kat c2.....
kitorang lepak dekat uncle chilis....*eh rasanya la..lupa sudah....*





hot chocolate nie aku yang punya....
well kata pantang ais kan...
sebenarnya bukan pantang...tapi memandangkan...since aku dalam pantang dulu aku xleh minus ais....so membawa la sampai skrang nie aku xminum ais..
ntah la...rasa selesa sangat badan...ringan jerk bila xminum ais nie...percayalah kengkawan...
xcaya cuba buat seminggu...kompom ringan badan uoolllsss sama cam aku... :P





amani dengan daddy......
aku adalah pengumpul headband amani...memang pantang nampak headband yang menarik2 kat on9 kompom menggeletis aku beli...ateeee amani..camno bonda ko nak kaya nie.....sokmo dok beli on9 jerk....sedar2 duit surut jerk..huhuhuhuhhuhu
tolong yer...jangan kasi link baju @ barang2 baby kat aku... xmemasal aku soping lagi...






nie la ahli kongres aku....
setiap hari layan email conference ngan diorang...
sehari memang kompom puluh2 email la...
sapa nak join kitorang???tapi make sure kena masuk kelas ketahanan minda dulu la...





kami...bersama anak masing2...amani jerk bunga....yang 2 lagi tue.......kumbang...:P
ooooo yang pakai spec tue skrang tengah pembawakan...laaalallalalalal xsabar nak tengok anak mummy miow...
amani nie lindung muka bonda la...
penat bonda sengeh taw...







ha..baru la nampak muka bonda ...



nak tengok x..amani kena ngorat....ngan kumbang si besday boy tue...
oooooo nak ngorat anak untie nyek aleef..
xcaya cuba tengok nie...





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





ewah2 aleef....pegang anak dara untie nyek...
simpan duit banyak2 taw.....:P
untie high mentenence...eh tetiba untie lak..opssssssss....




amani shame2 la aleef nie asyik tengok amani jerk.....
"daddy..cuba tengok aleef nie...."



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

amani marah nie....



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

xcaya tengok nie...






hamoih....biasa nie nak ngorat orang.....
amani kecik lagi la..tanak la ngorat amani... :P
hahahaha like moder like doter kan..mata amani...
bulu mata melentik..auuuwwwwwwwwwwwwwww...
lalaalaalallalalalaalala kasi chan aku feeling sat...

tenkiu mok jem belanja kami semua makan kek..




notakakikuberbunyi: nie adalah autopublish yer uoollsssss....hari nie aku ada final uat system dekat fnn shah alam..wish me luck nyek...dah tension dengan system nie.....

22 comments:

rasp said...

best tul gegirl suka pakai hairband bagai...
mmg syiok membeli head accessori le....
gud luck sis!

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday alif...

comelnya amani nie..headband dia cntiklah...samalah kita mggila on9 skrg..sy lagilah, beli adik yg abg pun kene belikan gak..:)

amboi amani kene ngorat yer...hehehehe

SURIA AMANDA said...

wah...dah dapat menantu dah akak..aleef dah chop dah amani....letak hantaran 30k yer kak..hahahahahah..

Misz-ella said...

Choc. Indulgence my favorite too. Hepy blated bday buat aliff ye.

Eye_nee said...

Amani comey dan cerdik jer akk tgk..goram den...hepi besday to ALEEF...

Hantu Kak Limah said...

siap pegang2 tgn lagi..huhuhu...tu muke amani marah ke terkezutttttt

Mimy Hamid said...

tu diaaaaaaaaa booolat mata amani jengilll..eh dah macam orang besar kannnnnnnnnn...hihihi..nok ahli kongress apa nok...kongress PBB ke?? ahaks

Dee said...

happy birthday aleef..simpan duit byk2 ye aleef kalo nak ngorat amani..MIL aleef tu kaki shopping..hahaha..

edane said...

wow melantak tak hengat yer! si ekcil maintain cun melecun. comel!!!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cute je amani pakai headband tu..suka2..hikss....

tcengang muka amani kena mgorat...marah tul dia..hikss

InaAchik said...

comel baju amani! :)

Pepel BoNda AmaNi said...

rasp ~ tue la sis..memang gila btoi eida tengok headband cantik2 nie...berkenan semua..

Pepel BoNda AmaNi said...

Softtouch [Hanim] ~ heheh tue la hanim...tengok barang2 baby nie.semua klu boleh nak borong...sedar2 duit makin susut..huhuhuh

Pepel BoNda AmaNi said...

SURIA AMANDA ~ hahaha up lagi la..taun amani nanti.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

kakchik@ella ~ sedapkan sis...cake choc nie..

Pepel BoNda AmaNi said...

Eye_nee ~ well like mader like doter la kak.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Hantu Kak Limah ~ hahahah muka terkujat.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Mimy Hamid ~kongres menyemakkan inbox email opis aku nok..ahhahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

Dee ~ hahahahahahaha syhhhhhhhhh diam2 sudah.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

✿etiey erywan✿ ~ hahah i memang kuat makan sis..hahahah

Pepel BoNda AmaNi said...

zura@iwan ~ ahhahahaha amani kena ngorat..

Pepel BoNda AmaNi said...

InaAchik ~ ehem2..tenkiu kepada pembeli baju tue..memang sangat cantik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails