Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, July 12, 2010

misi menjawab komen...

selamat pagi wahai pembaca2 ku sekalian...
*wah verangan hartis aku nok...ada pembaca...wakakkaka*

hari nie mood final WC masih menguasai hati aku...
pehhhhhhh sanggup ok..semalam n kelmarin tido depan tv..semata2 nak tengok WC....
cayalah esok anak aku kuar...pun peminat bola yang tegar gak...

minat bola xpa nak..jangan ko sangkut nan pemain bola sudah...
playboy..no...no..no..bonda murka... :P....


walaupun 2 pagi berturut2 team pilihan kecundang..
tapi aku tetap puas hati..dengan game diorang...
kiranya kalah bermaruah la jugak..
dari argentina kalah teruk hari tue kan....

walaupun orangje xbergelar juara..tapi game adalah sangat mantooopppp hoke....
walaupun percubaan rubben tue berkali2 asyik la miss sajork...
aku lak rasa cam nak masuk dalam tue g tolong tendang bola tue..
*lupa diri sat kata perut sampai nak tunduk pun xleh..xnampak...ada hati nak g tendang bola kan.. :P*

oklah...sebabkan mata adalah cantik skit dari panda tue....
xyah buat smoke eyesss dah....wei....dah semulajadi itam dah.....
makanya..nak buat N3 baru...harus kena mata segar bugar dulu..
skrang aku misi mereply segala komen2 korang dulu.....
ok lah..malas nak bebel lagi..kang ilang mood senin korang...
aku nak g reply komen korang2 jap nyek...

jumpa nanti k..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


*hapdet xbermotip nie namanya...*


16 comments:

mrs.ecam said...

hoohh x leh ek kawin ngan pemain bola sepak...playboy ek...hoohh okeh mami...hikhik

Pepel BoNda AmaNi said...

mrs. ecam ~ hahaah cannot..cannot...bonda murka.. :P

Unknown said...

terer hang minat bola naa...bagus gak kalu anak hang jadi footballer...duit masyuk & leh kawen ngan artis hehe

Dee said...

eh..kalo pemain bola tu kaya raya..ko xnak buat menantu gak ke eida?

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76 ~ hahaha aku minat game yang best2 jerk..klu game yang lemah2 aku xlayan beb..heheheh
ohhhh tidak....

Pepel BoNda AmaNi said...

Dee ~ hahaha dalam pertimbangan...*nampak sangat mata duitan kan..wkakakakakaka*

Nazz@Purple said...

semangat bola eh..

Nazz@Purple said...

semangat bola eh..

qellissa said...

erk pemain bola tu mmg playball klu playboy tu x tau plak kebenarannya ...muahahaha...x koser i nak tgk bola memlm..tido lg syok...=)

Ena said...

malam tadi pun en.hubby akak tetibe akak sedar2 je dier dok kat depan tv lagikk.. mrmm.. WC punyer pasal sanggup tahan mata sampai ke pagi.. kan best kalo buat solat tahajudd ker? adeihhh!!

[z@ck] said...

jawab jgn tak jawab

Mimy Hamid said...

wahh ko ada hati tgk bola nak tendang bola kannnnn...anak ko menendang perut ke nok...kelakar aku baca nok...tertendang meja aku..hihi

Lady of Leisure said...

aku rasalah kan today sure ramai yang amik cuti kan.. gara2 berjaga malam tadi kehkehkeh..
:D

ratusiput said...

janji update ko...ehehe...motip tak bermotip blakang kire...

Cik Ina Do Do Cheng said...

sebenarnya akak tak datang semalam deman, sebab berjaga sampai pukul 5 pagi tengok bola.nasib baik akak ikut gerak hati akak, spain menang.walaupun disaat akhir, tapi malang masa spain menjaringkan gol , akak tengah berak..sabar jelah.buat penat tunggu, masa tengah memerut pulak dia jaringkan gol.

NeenaAnuar said...

sedihhh toi rasanyer world cup dah abis kan... mau tunggu 4 tahun lagi! huhuhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails