Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, February 23, 2011

CONTEST NAMA BABY SAYA

hai....dah lunch ke semua???????
dah kenyang mesti pakat2 mengantok kan......
tadi tengah best2 BW tetiba nampak contest yang cam wah bestnya...nak join la...
Getik kan......

tengok tajuk mesti la dah taw contest apa kan...





SYARAT :
1) anda mestilah ayah atau ibu kepada baby berkenaan dan mestilah seorang blogger, ~ yeah i a hot bonda and hot blogger...lalalalalalala matiklah verangan hot...
2) Copy Banner di atas dan link kan ~ ok
3) Buat satu entry menerangkan NAMA anak anda. Maksud nya. Siapa Yg Memilih dan Kenapa Nama itu dipilih. ~ sila scroll ke bawah tuk membaca dengan penuh kusyuk dan tawakduk k...
4) Tinggalkan entry anda di ruangan entry ini.
~ okies....
5) dan menjadi Follower Idma Textile.
~ done...sudah di pollow buk...

OPS. JGN LUPE LETAK PIC BABY ANDA :)



My Little Princess.... QAIREEN NUR AMANI BINTI MOHD SHUKRI... *gambar pertama amani...di ambil selepas 2jam amani di lahirkan...*
aku la yang bertanggungjawab bagi nama tuk my little princess nie......
semangat nie..masa usia kandungan 7bulan..aku pegi buat scan 3D tue...
dah nampak jantina baby..terus xcited nak cari nama anak....dan bila jerk doc tue cakap gurl..
ting....."AMANI" nama yang berlegar2 dalam pala otak aku....
yeah....."AMANI" nama yang aku sangat2 minat masa tue...maybe sebab masa tue kan akasia cita ADAMAYA tue kan......
dan aku sangat2 jatuh cinta dengan nama gegerl tue...AMANI......
suka sangat2 dengan kebijaksanaan dan kecomelan budak pompuan tue....
dan sangat2 berharap anak aku jugak secantik secomel dan sebijak "AMANI" dalam cita ADAMAYA tue....well walaupun aku secantik MAYA dalam cita tue...hahahahahahah ok jangan muntah....tapi impian tetap tinggi tuk dapat anak secomel "AMANI"
siap pesan ngan en shukri..."abang..biar cayang yang cari nama anak taw.." walhal dah ada nama idaman kan.... :P
hahahaha gigih wei...ye lah...kang ntah apa2 nama dia letak kang...malu anak i nanti kat sekolah taw...wakkakakakakakak gila jauh pandangan kan...
aku memang pilih 3 suku kata nie la...
xkisah la ko nak pusing2 cam na pun..janji kena ada 3-3 words nie....
pppstttttt:sebenarnya ada 4..tapi telah di kondem oleh en shukri..hahahahahah gila ko..penuh kotak nak isi nanti....

dan setelah di pusing scramble egg bagai makanya...terjadilah nama seperti di atas dan di bawah....hehehehhehehehe


eh tapi kan..aku tatap jugak reseb nama tuk boy taw...mana taw..tetiba kuar boy xke haru kan...
dah kena letak muhammad amani lak kang...lalalalalalalaa :P...


gigih hoke..siap menggugel nie.kat sini... dan setelah di amati..dan membuat carian...
aku sangat2 berkenan dengan nama QAIREEN NUR AMANI......yang membawa maksud..


QAIREEN NUR AMANI

Qaireen = Kebaikan

Nur = Cahaya

Amani = Cita-cita, ketenanganku, keinginan, Kesejahteraanku


aku dapat rasakan sesuatu tuk nama nie..ntah la..tapi macam sweet jerk....mungkin amani yang bermaksud ketenangan dan qaireen yang bermaksud kebaikan tue la yang membuatkan aku memilih nama nie...
dan aku sangat2 berharap anak aku menjadi seperti maksud nama nya tue..AMIN.....


apa lagi geng....meh la kita meramaikan peserta tuk contest nie...
sesapa nak join..jangan memalu sila la terjah kat sini ye....


notakakikuberbunyi: contest ke-2 yang melibatkan amani...harap2 ada luck amani.allalaalalal..

30 comments:

shuhadah Zainol said...

gud luck kak... nak join gak..tapi boleh ke..bukan mak yg join..tapi acu..huhu..

sW33tdARLiNG said...

gila pantas buat kontes...! braborr!!

ieda said...

aminnnn semoga ada tuah amani utk menang :)

Deqna said...

best best.. nak join gak lah contest nie.. hari ni memang tgh rajin wat contest.. sbb takde idea nak update apa...hehehe

wahida said...

sedap giler nama anak ko..kalau aku ada anak pompuan, aku curik nama ni bole? ngeeee..

gud luck bebeh!!

eMMe said...

alo purple~ wa manyak suke name anak lu aaaa...sedap sgt! wa pun harap lu boleh menang ini contest haaa...gud luck!

ratusiput said...

meh dekat sini sini...fuuuuuhhhhhh (berserta rembesan air mawar yg kuo dr mulut ratusiput)...kompem ko menang pasni!

intan_blur said...

yeah..yeah..aku mcm nak join jek

Unknown said...

alala...tomeynyer dia...
tembam pipi tuh...

Pepel BoNda AmaNi said...

Shu Shinju ~ ala nanti tunggu acu ada anak akak lak buatkan contest cam nie..hehehehhe :P

Pepel BoNda AmaNi said...

sW33tdARLiNG ~ semangat harus ada..hahahah

Pepel BoNda AmaNi said...

ieda ~ insya-allah..tenkiu akak

Pepel BoNda AmaNi said...

Deqna ~ meh2 deqna kita meramaikan contest nie..

Pepel BoNda AmaNi said...

wahida ~ ehehhehe tenkiu beb..bleh2..

Pepel BoNda AmaNi said...

eMMe ~ sedap cam coklat x??? :P

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ alallaala menang kalu aku turun jb..belanja ko roti sadin..

Pepel BoNda AmaNi said...

intan_blur ~ meh rr beb..kita memeriahkan contest

Pepel BoNda AmaNi said...

eT ~ skrang pp dah susut skit dah...

Softtouch [Hanim] said...

sedap nama amani n maksud dia sgt baik...gud lcuk amani syg..

tigrismalaya said...

bestnyer nama anak uol, makna pon best..

good luck!!

Unknown said...

THENKS JOIN. GOODLUCK :)

Kaseh said...

aminnnn..utk nama amani... dan gudluck utk mummy amani lak..hehe

Stilla Royazrie said...

gudluck yunk..teringin nak join tapi lom ada baby lah..huhuhu..

btw, nama full amani mmg lawa...pandai ko babi yunk...:)

Pepel BoNda AmaNi said...

PuRpLeLiCiOUs LoVe ~ bukan skit..banyak..huhuhuhu diet kah anak ku..hehehe

Pepel BoNda AmaNi said...

Softtouch [Hanim] ~ tenkiu ibu hanim..

Pepel BoNda AmaNi said...

tigrismalaya ~ best ke uoll tenkiu

Pepel BoNda AmaNi said...

EZAN IDMA ~ tenkiu tuan contest..hehehhe

Pepel BoNda AmaNi said...

Kaseh ~ tenkiu untie kaseh..

Pepel BoNda AmaNi said...

PutRee SeJiNjaNg ~ thanks dear

mummysyafie said...

comel nya amani masa baby dulu. putih melepak je..geram akak tengok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails