Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, February 2, 2011

Akak Gonjeng kuasa 2..

lalalalalalalalalalalalalalalalalalalaal.......masih kat opis ke uooolllssssss......
eh napa i dah kat umah nyek...... :P tengah siap2 tuk balik kampung lagi....
ish feliks nie....musykil pun ye gak.. :P

ellelelel jangan la marah2 sayang.......biarkan aku xsen skit pun xleh ke...


hari tue kan...*dah xingat dah tarikh kejadian....* aku berjumpaan dengan awek gojes gonjeng
ala..sapa lagi klu bukan si neena tue la.... *malas nak letak link dia..sebab rasanya ramai dah kenal dia kot kan...i bukan dengki taw.. :P*


2 kali berturut2 aku jumpa dia mula2 hari sabtu..pas tue hari rabu lak.....
kami dating kat own nasi ayam masa hari sabtu tue...
aku nak pass something kiriman dari penang tuk dia.....
maap la nida..akak lambat bagi dekat neena..sampai buah pelam tue dah masak sangat dah....

ampun na.....jangan serik tuk kirim lagi.. :P




2 hakak gongjeng.....
amacam gojes kan kami...
hahahahaha ok2..jangan kena cirit birit lak taw....dengar statement nak kena hamun tue taw..


masa dekat own nasi ayam tue xdapat nak bergedik sakan..sebab amani buat perangai...
dia leh hentam nangis bersungguh2 hoke..tengok muka neena ngan nuar....
hahahahahahaha apa la anak bonda nie...bikin malu sajork taw....
xdapat nak lepak lama2..sebab memang amani xmaw duduk langsung hoke...
lepas makan syium2..molot terus blah....
elok masuk keta...diam la budak cinonet tue...


pas tue rabu hari tue..masa aku ada meeting dekat F&N kl tue...
aku pun merojer la..akak gojes tue..ajak lunch ngan aku....
aku jemput dia dekat tepi jalan jerk..hahahahaha cam teksi hoke amik penumpang tepi jalan...
sian akak gonjeng berlari penat nyek hakak...lalalalalalalalalal



sebelum nak buat u-turn dekat lembaga getah depan KLCC tue...aku ternampak banner tue..
O.M.G = OH MENARIK GILA...
hahahahah cam ehhhh kreatipnya.....
terus snap2 gambar.....




kami lunch dekat cozy restoren ampang park..
dan buat pengetahuan semua nie lah pes time aku menjejak kaki ke ampang park..
hahahaha gila jakun xtaw.....
*syhhhhhhhhhhhhhhh neena ko jangan bocor rasier taw.. :P*




menu of the day...
hakak gonjeng tue...dengan pilihan wajib dia setiap kali ke cozy tue...






nie menu aku.....steak of the day..
:P..siap dapat eskrem lagi..tapi sebabkan i pantang ais..makanya rezeki miss gojes la makan aiskrim tue...



miss gojes punya peberet...
sebabkan mama aku cakap xleh makan lagi..keow tiow...mee..bihun segala mak nenek nie..makanya aku hanya telan air liur jerk la..tengok miss gojes makan..
huhuhhuhuhuhu mama..sampai bila nak pantang nie....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





miss gojes of the day.....





gonjeng no 2......posing bersama menu nya....



notakakikuberbunyi:banyak lagi story xtvt dengan bloggers lain yang akan menyusul next week....perjumpaan blogger yang paling hapening....nantikan taw......cewah bajet artis jerk...:P




22 comments:

-anidaothman- said...

heheheh tak seriklaaa kakak.....takpa pasni nak kirim buah nyok plak..hahahahahahaha

tudia, skalI bejmpaan mcm-mcm aksi ada..bestnyaa....

akaK selamat pulang ke kamPung halaman..bekesempatan kita jmpak ya

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Alahai sedap-sedap belaka,,bikin kecur air liur akak jer

kathy jem said...

jeles..!akak cuti ek..sy keje...huhuhu..slmt bercuti akak purple..hehe

Anis Azalea said...

jumpa neena mmg bingitla.. pandai kan amani buat perangai.. masuk keta terus diamm..hahahah

ratusiput said...

nk tanye mama la nape ek takble mkn mi sme tu...motif?sungguh nk tau ni...

shuhadah Zainol said...

ape mende kak neena makan tu? nampak sedap sungguh...

Farhan Zulhusmi said...

hehehe...pandai ye amani tu....masuk kereta terus senyap....
o.m.g...oh menraik gila ye??hahaha.....

mummysyafie said...

mak ai..menu dua orang ni. badan selim je tapi menu nya bermacam2.

bila nak karoks lagi ida..hihihi..syok arr karoks ngan orang sporting macam ida ni

sW33tdARLiNG said...

pergi own nasi ayam tak ajakk.....!!!!! lamanya tak makan nasi ayam own tuuu

sw33tdarling.com

NeenaAnuar said...

ko memanggggggggggggg tawww... sajek laa tuuu iri hati takmo bubuh link aku! ngagagagaga..... :p

ahahha... apa pun memang tak bleh blah lahh tang amani melalakk tak hengattt waktu kite makan nasik ayam ownn tuu... dia punyer teriakkk.. cam nampakk hantooo gonjengg jerk.. apakah aku & en. teman sudah bertukar title ke hantoo gonjeng? oh nooooooooooo!!! :p

beb.. nanti ko dah abis pantang.. leh kite makan lagi kat cozy tu yek! :D

wahida said...

weh, cepat update citer karok...ko sorang je belum update lagi neh...hehehe...

Pepel BoNda AmaNi said...

-aNida OtHmaN- ~ hahaha buah nyoq nak pecahkan kat batu caves ka?? hahah :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Tie-Ibu wawanisolehah ~ alolo tapi memang sedap pun kak..hehehhee

Pepel BoNda AmaNi said...

kathy jem ~ alolo sedeynya kena keja nyek..

Pepel BoNda AmaNi said...

Eri-chan ~ hahahaha amani drama queen.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ ntah la kak..mama bahan2 yang di masak 2 kali..xleh makan..

Pepel BoNda AmaNi said...

Shu Shinju~ keow teow ladna kot..klu xsalah akak la...

Pepel BoNda AmaNi said...

Farhan Zulhusmi ~ O.M.G = Oh Menarik Gila

Pepel BoNda AmaNi said...

mummysyafie ~ hahaha badan kecik makan xhengat kan.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

sW33tdARLiNG ~ beb masa tue aku lum kenal ko..heheheh

Pepel BoNda AmaNi said...

NeenaAnuar ~ hahahahahahahahah klakar lak bila aku ingat balik..saat2 amani melalak bila tengok ko ngan en teman hari tue..hahahahahahaha amani..amani..

Pepel BoNda AmaNi said...

wahida ~ hahahah nantikan dengan penuh kesabaran beb...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails