Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, February 1, 2011

Cucur badak kaler pepel..ko hado???? non hado kan...

petang selasa yang mengantok...lepas makan nasi sepinggan xhengat punya penuh...
*eh bukan penuh nasi..penuh lauk jerk..ceeeaaa ayat tersembunyi tue..sila paham.. :P*


dah sleepy2 cam nie...alangkah enaknya kalau dapat pekena nescafe o panas kan....
ada lak kueh mueh kan....pehhhhhhhhhhhhhhh terbaik la......


sebabkan menu tuk tea time petang nie non hado..makanya....
aku nak tayang skit la kueh yang mama aku buat...frozen..sebelum dia balik kedah hari tue..
see kenapa saya sayang mama saya..kenapa saya sayang mama saya....kenapa saya sayang mama saya.....ok2...tau la ko sayang mama ko..bising lak kan dak pepel nie...



hari tue..aku balik keja..mama aku cakap..dia dah buatkan cucur badak tuk kitorang....
pehhhhhhhhhh terbaik la..
dan mama aku cakap lagi..skali tengok2..ubi keledek yang aku beli hari tue..rupanya keledek yang kaler pepel tue....

hahahahahaha terus cam feliks.......cucur badak kaler pepel....
ko hado..non hado kan...
xcaya...ce..ce..ce..cite....eh cilap...ce tengok kat bawah nie...


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



korang semua nie malas nak bersenam kan....elele malu lak nak ngaku..sebab aku pun sama..malas nak bersenam hoke...so aku kasi bersenam skit scroll mouse...lalalalalalalalalalalalalla


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


ok2..kang ada yang dapat dose pree sebab maki aku kan.. :P
asyik nak scroll jerk...







tadaaaaaaaaaaaaaaaaa cucur badak kaler pepel...
mak sokaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
en shukri kata...kaler biji remia..
taw ka..remia tue apa???
xtaw..sila tanya orang2 utara...




kasi close up skit...
lalalalalalal mama aku nie cam taw2 jerk anak dia purplelicious.. :P




dah tinggal 6 ketoi baru teringat nak amik gambo...
lalallalalal penuh hoke tipuware tue mama aku buat...
mama aku cakap..kesian dekat menantu dia...asyik makan ruti jerk..pagi2..so dia buatkan la kueh2 frozen nie..soh aku goreng jerk...
huhuhuhuh menantu yang dia kesiankan...anak dia yang cun gonjeng nie dia xkesian pun..
sentap la nie...





hasil gorengan tuk bekpest hari tue...
en shukri makan 4ketoi..belen aku bawak g opis...
dan dah tinggal 3ketoi baru aku teringat nak amik gambar jugak....
dah lepas goreng...nasib baik..xnampak kaler pepel jugak kan..
kot x..mesti cam scary nak makan...
:P






tapi kat dalam nampak la kaler pepel tue....
*satu tangan aku..satu tangan my gurlprenz...*
percayalah....ubi keledek nie lagi sedap dari keledek merah oren tue la aku rasa....
sebab yang nie rasa manis..lemak ntah..lain macam skit la...yang nyata ianya sangat sedap....




notakakikuberbunyi: sebab tue la aku sangat sayang mama aku...setiap kali dia nak balik..lepas dok umah aku..mesti dia akan buat apa2 yang frozen tuk aku ngan en shukri..lalalalalalaal mama i lap u lah....bulan nie..agaknya mama aku xdatang dah kot kl...hmmmmmm...next month la baru dia datang agaknya....

38 comments:

-aNida OtHmaN- said...

ehehehhe..comeilaaa cucuq badak nie.... kalO kasik inti pedai-pedaih skit..fheww...memang melatoplaa....

toksu pandai masak..terbaiklaa toksu nieh...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cobadak pepel ?
ingatkan
badak berendam pepel..



yang penting sedap !

Softtouch [Hanim] said...

betsnya...untung ieda...mama ieda plak sgt memahami...sy pun sy mak sy...

ratusiput said...

akak pun syg kat mama ko jugak...erkk!!ble gitu...

rATu kEBaYA said...

pepel eida.. sedap nampak ni..

pes time akak tengok.. terus balik ni nak cari keledek pepel.. harap adalah kat pasar malam ni..

Shu Shinju said...

uuuiiii sedapnye... pepel gitu..

Eye_nee said...

Sumpah Datin..Datin termiss idup dah life begin at forty kan...pertama kali jumpa kaler pepel tuk cokbadak...teruja..terkesima...

Aujinz said...

kampung aku kata warna bijik Kundang.. koh koh koh

InaAchik said...

ni yg aku x suka kat ko neh...
suka tau bg pengaruh x baik bab2 bina lemak neh. ko xper mkn cam bela jin pon badan tang tu jer... aku yg seksa nk beli baju tetiap minggu ni...

sayangtikah said...

nasib la cokbadak tu buleh frozenkan kut tak mau nya ko bwk yg dh tukor kaler ijau lumut...hikhikhik...ate ko ni kan pesen suke je simpan lame2...

mekchu said...

remia tu rasanya kundang kan? biji remia = biji kundang.. betul tak?? hahaha...

nak makan pun rasa sayang.. cane?? mmg peminat purple betul... kagum..

SyaNa said...

lapar plak ptg2 ni tgk cucuq badak pepel ko
comel2

Eri-chan said...

terbaik la ....hahaha amik kesempatan kat emak ye...

eLLy said...

Perghh terliq wehh ... klu inti tu buat pedas cikit lagi mantoppp :)

POSH76 said...

kelasss kaler purple tu...mesti sedap hehe

ieda said...

adoii dikk x tahan warna purple erkk .. ekekkek sabor jerlahhh
memang akak non adoo :)
dikk cucur badak nie kalau taruk udang halus2 tuu perghhh lagi sedapp manisss :)

MiYOKO TACHIBANA said...

sedapnyeee...nk sket....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

-aNida OtHmaN- ~ nida memang inti dia toksu buat pedaih pun...hehehe toksu suka pedaih gak..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

a.z.r.i.n.a.03.07 ~ hehehe cobadak ikut tema...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Softtouch [Hanim] ~ heheheheh...tue la..dia sangat memahami..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ratusiput ~ bley2...sayang ko jugak kak..muahhhhhhhhhhhhhh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

rATu kEBaYA ~ akak jumpa dak keledek pepel semalam?? hehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Shu Shinju ~ hahha kaler harus ikut tema..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eye_nee ~ datin termiss memang i sengaja nak buat u terkesima...:P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Aujinz ~ biji kundang xpa nok..jangan biji lain..hahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

InaAchik ~ hahah alasan ko nak beli baju baru kan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sayangtikah ~ hahahahah diam2 sudah..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mekchu ~ ya btoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 100 markah tuk mi-chah...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SyaNa ~ comey cam aku dak beb..hahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Eri-chan ~ hahahah bukan beb..dia yang volunteer nak buat..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

eLLy ~ yeahhhhhhhhhhhhhhh memang sedap kan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ air tangan semua ibu slalunya sedap jerk..heheheeh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ieda ~ akak non hado kan..hahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

MiYOKO TACHIBANA ~ alamak dah habis la titin...

mummysyafie said...

pencinta pepel yang tegar la ni..sampai ke cucuq badaq pun kaler pepel

NeenaAnuar said...

uish! cantekk arr colour dia.. i loiikkee... kalau dah cantik.. mesti sedapp kann! baru padan! :D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

mummysyafie ~ hahahaha well ingat pepel..ingat eida...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar ~ sedap beb...hehehhe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails