Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, February 14, 2011

berapa kali mau tukar daaa.....

hi salam pagi isnin....adoi dah nak masuk tengah hari dah..baru berkesempatan nak hapdet kan...
well bukan sibuk sangat pun..tapi hati tengah xbrapa nak menentu....
abaikan....perasaan tue..sangat xbest..nak share2 kat sini.. :P

nie adalah xtvt kalau aku balik kampung....
setiap kali balik kampung...macam2 agenda yang unplanned tapi sangat enjoy akan berlaku...

sebab tue aku suka balik kampung......
mak2 menakan aku semua jenis hapie selalu sangat buat unplanned projek...
tapi menjadi sebab tue best...


cam xtvt nie la.....hari sabtu tue...mak lang aku mai umah...
kebetulan mama baru lepas masak..abang aku lak..cakap nak bawak anak2 dia g mandi manda...

decide nak ke tupah...@ pantai merdeka...sekali cam mendung jerk...
terus cancel pastue cakap nak ke lata celak pulak......
2 biji keta kitorang g..aku tumpang maklang aku...
skali elok dah separuh jalan..aku cakap kat maklang....

"maklang...klu kita p lata bukit hijau pun best kan..dah lama xp.."
"ha....best gak tue..maklang pun lama xp.."

terus maklang aku call mama aku...cakap nak ke lata bukit hijau

pastue elok xsampai 2minit mama aku call balik....

"kita p lata bayu la..."
mak lang pun bagitau aku...terus aku cakap.. "xmaw la..virus kencing tikus..."
hahahahahahahaha......

last2 lata bukit hijau jugak kitorang g.....
skali masa sampai tue..tengok cam...eh asal xda orang nie....
skali hamek ko..ramai siut..tapi ramai yang dok kat bahagian2 atas la..
ateee kami2 yang beranak pinak ciak miak nie...dok bawah sudah....







angah aku kena layan anak2 dia....xsabar2 nak mandi sampai xsempat nak makan...




anak buah menakan aku...nie la yang suruh ibu dia beli baby cam amani tue...
hahaha tiap kali ibu dia dapat gaji..dia suruh ibu dia g kl..beli baby cam amani...wkakakakakakakak




diorang jerk yang mandi manda..
aku hanya jadi pemerhati bebas...air memang super sejuk la......
best..aku men2 air jerk..huhuhuhh ateee xpa soh xbawak baju...
baju salin bawak..tapi hat dalaman xbawak....mama aku lagi selamber..soh aku mandi xyah pakai hat dalaman...hahahahahaha mak malu nyah.... :P




amani yang sangat best main air....
mulut sampai biru pun tanak naik...
kan men lagi dok main2 air kan....sambil isap2 jari kaki dia lak tue...xmenahan kan..
amani...xyah la dok mintak2 adik lagi...allalalalaal :P




topic hangat di pasaran la tue....
sambil mandi sambil gosip...oooo sakan kan....
adik beradik nie..bergosip jerk....pssstttt gosip pasal apa tue... :P





semangat punya bergosip..sampai cekak2 pinggang hoke....
sakan mama aku nie kan...




nie la IBU anak buah menakan aku tue...
so IBU bila nak belikan adam adik cam amani..
hahahahahaahah




mandi sampai lapar..last2 skali makan sambil mandi...
punya la tanak naik kan..nak main air...
sakan ko kan cibon kan.....sampai dah menggigil pun tanak naik...jeles acu tengok..huhuhuhu nyampah.. :P



xsempat nak habiskan susu..terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
letih main air la tue...
bukan setakat anak jerk tido..ngan daddy dia skali zzzzzzzz....




budak2 yang sangat hapie dapat mandi manda....
best dapat spend time dengan family cam nie...
skali skala balik kampung...memang banyak agenda yang unplanned akan berlaku...
sebab tue aku takut nak set date ngan sapa2 tuk jumpa...sebab banyak sangat projerk dengan family berlaku tanpa sengaja....


notakakikuberbunyi: bulan depan xbalik kedah..sebab g holiday..tapi bulan 4 balik lagi...lalalaalala...apa la pulak agenda kali nie.... * semua nama lata2 adalah terletak di daerah baling kedah ye harap maklum*


27 comments:

-anidaothman- said...

tudiaa pecutian yg hebat..
ayaq sungai lagik..
terbaikkk....
kalo dak rituh leh sesama g selam kat sungai sedim
tp tak diberi kesempatan...
huhuhuhuhuhu

amani ni comei aih...geram..
doklaa camna gaya pn menten comel mcm sapa tatau...hehehehheee

shuhadah Zainol said...

wahh..bestnye air terjun....

lama x pi bukit ijau...sebab diorang cakap sana bahaya skit... huhu..

SURIA AMANDA said...

mandi air terjun mmg best..tapi x leh selalu untuk ibu mengandung cam lisa..x elok untuk uri..

rasp said...

uishhhh syioknya mandi manda kat sungai...
lama sungguh i tak jadik badak berendam nie...

sW33tdARLiNG said...

perghhh! budak2 kalau bentang air depan mata, mmg akan terus melompat macam ikan dolphin...

qellissa said...

dah lama x mandi air terjun..bestnya..

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

tgk pic pun dah rs sejuk!

Cik Pah said...

chewah chewah..hang nih.. berjalan jer kan.. cer hang tgk kat tapak kaki..ada taik lalat tak ? kalau ada mmg kaki berjalan maksudnye

Unknown said...

syok tu main air...

Layan Makaroni Tak??

Dee said...

alamak..brrrr..bestnya..rugilah wei ko x mandi..

attyfir said...

seronoknya mandi air terjun ..

ratusiput said...

uwaaaaaaaaaaaa....akak takde kampung.....

♥MAMASYAZA♥ said...

lata bayu dekat ngan umah biras akak, tp takut nak p mandi situkan, takut virus kencing tikus.
dah lama tak mandi manda camtu...fuhhh mesti bestkan

Eye_nee said...

Seronoh naaaa balik kg..boleh pi lata sini lata sana....mandi manda ayaq terejun..sakannnnn...

Pepel BoNda AmaNi said...

-aNida OtHmaN- ~ tue la balik kampung ada ja xtvt...xda rezeki kita nak p selam sama2..xpa nanti ada kesempatan kita p selam sama2 na..

Pepel BoNda AmaNi said...

Shu Shinju ~ bahaya hat belah atas kot shu...akak pun dengaq cam tue gak...

Pepel BoNda AmaNi said...

SURIA AMANDA ~ skali skala best la..jangan selalu...

Pepel BoNda AmaNi said...

rasp ~ ehehe nanti kita plan p jadi badak berendam lak...

Pepel BoNda AmaNi said...

sW33tdARLiNG ~ e2 la..sejuk ka lapar ke..pun xingat dah...

Pepel BoNda AmaNi said...

qellissa ~ best ooo mandi manda

Pepel BoNda AmaNi said...

Joy ~ yeah memang sejuk sangat...

Pepel BoNda AmaNi said...

Cik Pah ~ hahahah ada2..sebab tue berjalan jerk kan aku nie kan kak...

Pepel BoNda AmaNi said...

eT ~ yeah memang sangat syiok....

Pepel BoNda AmaNi said...

Dee ~ tue la rugi..huhuhuhu..next time la..

Pepel BoNda AmaNi said...

atty's ~ yeah..seronok...

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ jom balik kedah...hehehehe

Softtouch [Hanim] said...

bestnya...meriah...sedara2 semua spoting n sgt mberi kerjasama...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails