Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Friday, February 25, 2011

pemandu pelancong

monin uooolllssss...nie curi2 hapdet nie...

huhuhuh hari nie opis aku ada audit....aku kena jadi "PEMBAWA" diorang lawat kawasan kilang...
pehhhh dah feeling pemandu pelancong dah kan aku kan.....


maybe xdapat nak BW la hari nie...tapi akan ku cuba curi2 jugak tuk BW..
rindu weh xbaca ngomelan korang satu hari...

kalau yang sempat aku BW tue aku click LIKE jerk la..klu xsempat nak komen nyek...
jangan marah dalink2 ku sekalian...


ok diorang dah get ready nak lawat production aku mintak diri dulu byeeeeeeeeeeeeee....

24 comments:

eLLy said...

okey selamat menjadi pemandu pelancong jng lupa pegang bendera ;p

ratusiput said...

bye jugak.ehehe..

Ati Masrif said...

boleh jadi pemandu pelancong pas ni..

wokey apa...masyukkk...huhu


Jom baca: ULANG TAHUN KE-10

Misz-ella said...

take yr time dear. esok masih ada. hihi

Hantu Kak Limah said...

best aper jd pemandu pelancong..walaupun kt kilang...leh jln2 ...x yah duk opis..lenguh vontottt.....

Dee said...

jgn melencong sudahlah..

edane said...

wahhh pemandu pelancong? ok la tus.. nanti kenyit mata utk diaorang erk..... hahah lariiiiii hubyy u nampak

Ena said...

best gak kan sesekli jadi pemandu pelancung.. hihi.. leh ilang stress tp ngan syarat jln tak jammed..

eMMe said...

purple~ bz ka ini hali?
aiyaaa..lu jadi pemandu pelancong haaa..hati2 di jalan laye, hehehehe~

Dilla Ady said...

jangan melencong eh cik purple..huhuhuhu

Kaseh said...

tak marah pun..aku siang tadi pun bz..ni malam baru nak jalan2 umah kawan2...

mekchu said...

jgn lupa celebrate kejayaan itu tau.. kasik dpt balik semangat kerja.. kerja dan kerja.. hehehehe..

Pepel BoNda AmaNi said...

eLLy ~ hahaha bendera lupa bawak la..patut la xbrapa nak grand..hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ heheh bye..bye

Pepel BoNda AmaNi said...

Ati Masrif ~ hahahah buat side income kan sis

Pepel BoNda AmaNi said...

kakchik@ella ~ huhuhu tue la kan sis.

Pepel BoNda AmaNi said...

Hantu Kak Limah ~ ahhha lenguh kaki kak dengan kasut 3"

Pepel BoNda AmaNi said...

Dee ~ hahah harus amik kesempatan skali

Pepel BoNda AmaNi said...

✿etiey erywan✿ ~ hahah i fomfuan tulen u..yang i bawak semua fomfuan hoke...lalala :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Ena ~ ala kak nie bawak lawat kilang tempat keja eida jerk..

Pepel BoNda AmaNi said...

eMMe ~ wa manyak cibuk la ini hali...

Pepel BoNda AmaNi said...

Dilla Ady ~ auuwww syuuhhh diam2 taw..hahahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

Kaseh ~ sama la ngan aku beb

Pepel BoNda AmaNi said...

mekchu ~ tapi ada sesuatu yang telah meragut kegembiraan e2 huhuhu sedey...sob..sob

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails