Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, February 1, 2011

MEETING KE SOPING????

salam pagi selasa....
hari yang penuh ketenangan dan kesunyian...
tenang sebab hari nie hari wilayah...KL n putrajaya cuti... *termasuk la labuan..tapi jalan2 kat labuan xmasuk dalam senarai jammed perjalanan aku hari2..:P*


lupakan kisah sedih dan duka yang berlaku....lupa bukan bermaksud buang dari ingatan....
tapi sematkan di dasar hati...hidup perlu di teruskan bak kata korang jugak kan...

thanks korang semua yang sudi bagi kata2 semangat tuk aku ngan en shukri...

aku nak share ngan korang semua.....*sibuk kan..semua nak share..eh sharing is caring maaaaaa....*

2minggu lepas aku ada meeting dekat F&N KL.....
aku nie sangat xsuka hoke..klu ada meeting dekat c2...sangat menduga tahap kesabaran aku tuk menghabiskan wang2 kertas n syiling semua hoke...
sebabnya....F&N KL tue..betoi2 sebelah dengan NICHI hoke...

dah tue..siap ada tanda SALES sebesar2nya lak tue...
memang siut btoi NICHI nie.... *marahkan NICHI walhal diri sendiri xtahan napsu soping kan*


mula2 aku sampai dekat bangunan F&N tue...ternampak lak...lori COCOALAND tue..tengah buat SALES
adoi..tergoda lagi....soping lagi....
murah weeiii harus la beli kan...
gula2 LOT 100 tue...4 10hengget....
murah kan..kan..kan...ateee xkan nak tengok jerk....

harus la beli....bukan setakat LOT 100 tue jerk aku sebat.....COCOPIE pun aku sebat jugak....
semua 4 10hengget...





hasil rembatan aku.....dekat lori COCOALAND tue...
penuh satu plastik....
habis 20hengget tang sini jerk...





isi kandungan yang telah aku rembat.....




amik yang perisa mangga 2...blackkaren 1...ngan campur 1....





cocopie biru 1...pink 1...ngan coklat 2....





ha nielah hasilnya....
bawak balik umah..skali en shukri tanya aku...
"amik kat mana nie.....ada besday party ka kat opis tadi??""
hahahahahahahahahhahaha logik sungguh laki aku tue kan....



lepas habis membeli kat lori tue..sementara nak ke parking keta....
kaki nie pun gatal la melangkah masuk ke dalam NICHI tue....
ateee...lalu jerk kat depan pintu tue..dia terbuka...
harus la masuk kan.....
*salahkan pintu atomatik bleh??? *




NICHI yang always SALES...



hasil rembatan aku kat NICHI



blouse bunga halus...
auuuwwwwwwww ladiesnya dia kan...


t-shirt light pepel....
well...sampai kena amaran ngan en shukri...bleh dak..taun nie xyah beli baju kaler pepel dah???
huhuhuhuhu ok i tukar nama lepas nie...
eida xleh beli baju pepel setaun....




nie lak tuk en shukri...
see baik kan..bini awak nie en shukri....
beli jugak dekat dia walaupun selai.....*kat diri sendiri harus lebih kan..kan..kan..*
*harus beb....kaber baikkkkkkkkkkkkk punyoooooooo....ateee....bulan 1 jerk...4 pasang kasut aku rembat.....harus la kena kaber...sebelum wang ehsan di tarik balik oleh en suami kan...:P*



notakakikuberbunyi: lupa bukan beerti xingat...sesungguh kehidupan adalah satu pinjaman...maka hargailah kehidupan kita.... LUV YA.....muahhhhhhhhhhhhhhh

22 comments:

-anidaothman- said...

wahhh bonda soPin saKan....
nak raya katakan...haruslaa ada baju baru kan..ehehehehhehehe

yg bunga-bunga tuh chantik...bekenan suda....

akak,manyak nyaa cocoland tuh......borong sakan nieh....ehehehehe

ratusiput said...

gila soping meroyan ko pepel.mmg betul la!salahkan lori cocoaland tu ngan pintu nichi tu.sokong ko.kalau dorang tak lalu atau tak terbukak pintu kompem ko trus balik kan.wakakaka..

Softtouch [Hanim] said...

syoknya soping....bestnya beli bj2 tu...nasib ada beli utk en suami..lembut sikitlah ati dia...heeee

Ena said...

ieda,
ada beli utk akak sekali tak? aritu akak ada kirim kan! hohoh..

Eye_nee said...

sakan ko yer...makanan dan pakaian soping sekali..tu cekelat ngan gegula tu cam ko ader anak2 4 org age 4-9 thn...

♥MAMASYAZA♥ said...

wow, bab menyoping, memang sah2 terserlah bakat tu. purple gak menjadi pilihan, cam akak ni, merah tetap idaman kalbu. balik kedah lagi ekkk, add akak kat fb, suzila mohd bukhori, kita sembang nanti

Unknown said...

Jenuh makan ceklat ni...cantik blouse bunga kecik2 tu

eMMe said...

hye cik puan pepel, wah! bab shoping serah pada yg pakar la kan....kalo tak shoping color purple tak sah kannn, heee~
cocopie sedap ke? tak suke yg ade marshmallow...

::PoRcUpiNe:: said...

wahhh sedap pulak tgok cocopie tu..
Kak pos kat saya 1 kak..
ngeh3:)

Pepel BoNda AmaNi said...

-aNida OtHmaN- ~ tue la..nak raya kan..kena la ada baju baru..last2 tengok dalam almari..ada ja lagi baju yang xdan nak pakai..huhuhuh

Pepel BoNda AmaNi said...

ratusiput ~ ahhaha btoi..btoi..tima kasih kak..sebab sokong aku.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Softtouch [Hanim] ~ hehehe tue la..kena pandai kaber balik kan.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Ena ~ ada2...:P

Pepel BoNda AmaNi said...

Eye_nee ~ hahahahaha tue la datin..soping xhengat kan...

Pepel BoNda AmaNi said...

♥MAMASYAZA♥ ~ tue la kak..soping n eida xdapat di pisahkan..hehehehe ok nanti eida add..

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76 ~ tenkiu beb

Pepel BoNda AmaNi said...

eMMe ~ aku n pepel xdapat dipisahkan..

Pepel BoNda AmaNi said...

::PoRcUpiNe:: ~ heheh bleh2....

MiYOKO SuKi said...

fuyooo..shopping sakan kak purple kita nii...

Pepel BoNda AmaNi said...

MiYOKO TACHIBANA ~ tersoping la... :P

NeenaAnuar said...

hamboi! sakann ko shoppingg makcikkkk!!

Pepel BoNda AmaNi said...

NeenaAnuar ~ sebab tue aku malas nak g meeting kat kl beb..ahahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails